×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/10/20 - 08:30
  • بازدید : 1830
  • تعداد بازدید : 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز پزشکی اختر برگزار شد/ دستیابی به رتبه های منطقه ای و جهانی با اجرای سیاستهای کلان علمی، آموزشی و پژوهشی

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز پزشکی اختر با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه، دکتر رحمانی معاون درمان و .... برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز پزشکی اختر برگزار شد/ دستیابی به رتبه های منطقه ای و جها

روابط عمومی معاونت درمان: مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز پزشکی اختر با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه، دکتر رحمانی معاون  درمان ، دکتر پالش مشاور اجرایی رییس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست، دکتر قاسمی برومند مدیر حراست دانشگاه و جمعی از اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان چهارشنبه 16 دیماه در سالن کنفرانس مرکز برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم دکتر محسنی رییس سابق بیمارستان اختر و رییس فعلی بیمارستان شهدای تجریش ضمن بیان سخنانی به ارایه گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی مسوولیت خود پرداخت  و از زحمات و همکاری تمامی اساتید، پزشکان و کارکنان بیمارستان در راستای رشد و توسعه این مرکز قدردانی بعمل آورد و برای دکتر توکل در انجام مسوولیت محوله آرزوی توفیق کرد.

 

در ادامه مراسم دکتر توکل رییس بیمارستان اختر ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به برخی از مسایل و مشکلات موجود نظیر ضریب پایین اشغال تخت و عدم تناسب درآمد جاری با هزینه ها اشاره کرد. وی در ادامه از اساتید، دستیاران، کادر درمانی و پشتیبانی و تمامی مجموعه بیمارستان  خواست  با همکاری و همیاری همه جانبه سعی کنند در راستای رفع مسایل موجود گام های بزرگی بردارند.

 

در ادامه مراسم دکتر پیوندی رییس دانشگاه ضمن بیان سخنانی از زحمات دکتر محسنی در مدت تصدی مسوولیت این بیمارستان قدردانی و دکتر توکل را بعنوان رییس جدید این بیمارستان معرفی کرد. وی با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر توکل اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند  و همدلی و همکاری همه جانبه تمامی مجموعه،  این بیمارستان بتواند گامهای بلند و موثری در راستای کاهش دغدغه ها و آلام نظام سلامت و مردم و افزایش رضایتمندی بیماران برداشته و در آینده نیزدیک به ایده آل های مطلوب دست یابد.

 

رییس دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به توفیق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه آموزش در میان  دانشگاههای علوم پزشکی کشور؛ کسب رتبه اول  در رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را به تمامی دانشگاهیان( اساتید، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان و ...) تبریک گفت.

 

دکتر پیوندی همچنین خاطرنشان کرد: با فضای رقابتی سالمی که هم اکنون در کشور، وزارت بهداشت و دانشگاهها ایجاد شده است باید سعی کنیم با ارتقای کمی و کیفی آموزشی و گام برداشتن در راستای سیاستهای کلان علمی آموزشی و پژوهشی به رتبه های منطقه ای و جهانی در آینده دست یابیم که این امر جز با تلاش شما بزرگواران و حفظ اخلاقیات و رقابت سازنده میسر نخواهد شد.

 

 گفتنی است در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات دکتر محسنی تقدیر بعمل آمد و حکم دکتر توکل نیز قرائت و به وی اعطا شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 27527
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست