×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/12/10 - 13:52
  • بازدید : 1838
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و نظارت با حضور دکتر رحمانی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و نظارت با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و مدیران حوزه این معاونت در روز یکشنبه 9 اسفند ماه در سالن جلسات برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و نظارت با حضور دکتر رحمانی برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و نظارت با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و مدیران حوزه این معاونت در روز یکشنبه 9 اسفند ماه در سالن جلسات برگزار شد.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای سالاری در طول دوران خدمتش برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی توفیق کرد.

 

وی با اشاره به سوابق درخشان خدمتی دکتر علی فرجی، وی را بعنوان سرپرست جدید اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان معرفی و برای وی در مسئولیت محوله آرزوی توفیق کرد.

 

دکتر رحمانی با اشاره به حجم بالای فعالیت های اداره بازرسی و دو چندان شدن آن با اجرای طرح تحول نظام سلامت از زحمات کلیه همکاران این اداره تشکر و قدردانی کرد و افزود: با افزایش سریع مراکز درمانی و تلاش در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر حوزه درمان به شهروندان، الکترونیکی شدن فرایندهای نظارتی یکی از اولویت های معاونت درمان در سال پیش رو است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید با بکارگیری از تجهیزات و امکانات الکترونیکی به سمت نظارت نامحسوس حرکت کنیم تا بتوانیم با کاهش نظارت های حضوری در اجرای اهداف سازمانی خود موفق تر عمل کنیم.

 

آقای سالاری ضمن بیان مطالبی پیرامون اقدامات صورت گرفته از زحمات کلیه همکارانی که با ایشان در طول این دوران داشتند تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه دکتر فرجی سرپرست جدید اداره بازرسی و نظارت ضمن تقدیر از زحمات آقای سالاری، نظارت را یک بازوی مهم در تحقق اهداف حوزه درمان دانست و بهبود فرایند گذشته را از اولویت های تغییر در این اداره خواند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29348
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست