×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/20 - 14:47
  • بازدید : 53
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در بازدید از بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین:

مردم از هر گروه اجتماعی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

معاون درمان دانشگاه به همراه مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی بیمارستان قرار گرفت

برای پایان یافتن بیماری کرونا مردم از هر گروه اجتماعی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

معاون درمان دانشگاه به همراه مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی بیمارستان قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر کریمی معاون درمان دانشگاه و هیات همراه در نشستی با مسئولان بیمارستان، پیرامون وضعیت خدمات رسانی، دغدغه ها و مشکلات فعلی بیمارستان به بحث و گفتگو پرداختند.

 

دکتر کریمی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش همکاران در این روزهای دشوار اپیدمی بیماری کووید 19، با حضور در بخش های اورژانس، بخش های بستری عمومی و اختصاصی بیماران کرونایی، درمانگاه و کلینیک ویژه بیمارستان از نزدیک جویای مشکلات کادر درمان این بیمارستان قرار گرفت.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این بازدید با عیادت از بیماران بخش های بستری و سرپایی، وضعیت خدمت رسانی و رسیدگی به بیماران را در این بیمارستان مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش های مسئولین و کادر درمانی را تقدیر کرد.

 

دکتر سعید کریمی در حاشیه این بازدید هدف از بازدید مذکور را آگاهی بیشتر نسبت به وضعت فعلی بیمارستان های تابعه دانست و اظهار داشت: با تلاش فراوان در واکسیناسیون ملی و تلاش همکاران حوزه بهداشت و درمان در کنترل و درمان بیماری کووید 19، امروز در موقعیت بهتری قرار داریم. و همین موضوع اهمیت بازنگری و بررسی وضعیت کنونی بیمارستان ها را دوچندان می کند.

 

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال است که با بیماری کرونا درگیر هستیم و همین امر موجب مشکلاتی چه از لحاظ مالی، روحی، اجتماعی و انسانی شده است، که می طلبد با یک بازنگری و تحلیل وضعیت موجود علاوه بر پیشگیری از آسیب های بیشتر خود را برای برگشت به شرایط عادی آماده کنیم. 

 

وی با اشاره به پیش بینی پیک جدید بیماری کووید 19، یادآور شد: واکسیناسیون ملی در حال انجام است و حوزه بهداشت و درمان نیز تلاش خود را می کنند، اما مهترین عامل در پایان یافتن این بیماری، تنها رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در هر سطح اجتماعی است. و مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

 

گفتنی است بیمارستان شهید مفتح ورامین یکی از بیمارستان های معین در پذیرش و درمان بیماران کرونا در محدوده شهرستان های تابعه دانشگاه است، که معاون درمان دانشگاه به همراه کلیه مدیران زیرمجموعه معاونت درمان در روز سه شنبه 18 آبان ماه از آن بازدید و بررسی میدانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 109915
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست