×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/04/30 - 06:46
  • بازدید : 1848
  • تعداد بازدید : 469
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
معاونت درمان:

مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد افتتاح شد

مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر بخش چشم پزشکی بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد، ۲۷ تیرماه در بخش چشم پزشکی این بیمارستان افتتاح شد

مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد افتتاح شد

معاونت درمان: مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر بخش چشم پزشکی بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد با حضور دکتر ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر  عدلی مدیرکل درمان استان تهران، دکتر نورعلیزاده رییس بیمارستان، دکتر عین الهی رییس بخش چشم بیمارستان و جمعی ازاساتید دانشگاه، ۲۷ تیرماه در بخش چشم پزشکی این بیمارستان افتتاح شد.


دکتر ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم همزمانی آغاز به کار رسمی مرکز لیزر اگزایمر را با ایام دهه کرامت به فال نیک گرفت وبا اشاره به حمایت های سازمان تامین اجتماعی درراستای توسعه بیمارستان لبافی نژاد گفت: با حمایت این سازمان خدمات جدیدی به سایر خدمات این بیمارستان اضافه شده تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از امکانات این مرکز بهره مند شوند.

 

دکتر ضیایی در ادامه با اشاره به اهمیت کار گروهی اظهار کرد: بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد در اجرای برنامه های تیمی عملکرد مطلوبی داشته و در حوزه های مختلف آموزشی، خدمات و درمان موفق ظاهر شده است.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بار دیگر از همکاری سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد به منظور افتتاح مرکز لیزر اگزایمر  تقدیر کرد.

 

همچنین دکتر عدلی مدیرکل درمان استان تهران در این مراسم با تاکید بر اینکه ارائه بهترین خدمات، سیاست سازمان تامین اجتماعی است، گفت: خدمت رسانی به مردم در راستای اجرای پروژهای مختلف در مراکز درمانی از جمله مهمترین افتخارات و اهداف سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه هتلینگی که در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد انجام شده جزو بهترین هتلینگ ها در کشور است، افزود: افتتاح مرکز لیزر اگزایمر هم موجب ارتقای فعالیت های این بیمارستان شده که با پیگیری مستمر ریاست بیمارستان ممکن شد.

 

دکتر عدلی اظهار امیدواری کرد حمایت سازمان تامین اجتماعی و همکاری میان این مجموعه و بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد ادامه داشته باشد و ماحصل آن همچون بهره برداری از این مرکز به نتیجه مطلوب ختم شود.

 

در این مراسم دکتر نورعلیزاده رییس بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد با اشاره به بهره برداری مرکز پیشرفته لیزر اگزایمراظهار کرد: این مرکز که از آخرین متدهای علمی بهره مند است با پایین ترین هزینه ممکن آماده ارائه خدمت به مردم است.وی گفت: این مرکز می تواند با تبلیغ و اطلاع رسانی طی دو سال آتی به سوددهی برسد، البته تولید ثروت هدف اصلی این بیمارستان نیست اما اگر سرمایه هزینه کردها به مجموعه بازگردد می تواند گام مثبتی به شمار آید.

 

رییس بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تصریح کرد: خدمات این مرکز به میزان ۶۰درصد هزینه های بخش خصوصی و ۸۰ درصد قیمت های بخش دولتی ارائه می شود.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری مشترک ۳۷ساله بین سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزود: این همکاری می تواند الگوی مناسبی برای تحقق اهداف درمانی و آموزشی در کشور باشد و موجب تقویت مرجعیت علمی شود. افتتاح این مرکز با مشارکت و همدلی هر دو بخش ممکن شده است.

 

دکتر نورعلیزاده از حمایت سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر قدردانی و تاکید کرد که چنین حرکت هایی بتواند الگوی مناسبی برای برنامه های بعدی و همکاری های بیشتر شود.

 

در ادامه این مراسم دکتر محمد زارع رییس بخش چشم پزشکی بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد بهره برداری از این مرکز را حاصل تلاش و همراهی بخش های مختلف بیمارستان و سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: نتیجه به دست آمده از این همکاری گامی مثبت برای هر دو مجموعه است. وی گفت: امیدوارم ادامه این روند موجبات اجرای برنامه های مشترک بعدی و تقویت سایر بخش ها را فراهم آورد.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر فرصت مناسبی برای آموزش به کادر درمانی بخش چشم پزشکی این بیمارستان است، توضیح داد: به روز ترین دستگاه اگزایمر برای خدمت رسانی به مردم در این مرکز درنظر گرفته شده و تمام تلاش ما این بود که این خدمات با قیمتی مناسب ارائه شود.

 

در بخش دیگری از این مراسم دکتر بهرام عین الهی رییس بخش چشم بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد با اشاره به راه اندازی مرکز پیشرفته لیزر اگزایمر در این بیمارستان گفت: از بخش های ممتاز در این مجموعه گروه چشم پزشکی است و در حال حاضر جایگاه ممتازی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

 

به گفته وی از منظرعلمی ورود آخرین دستگاه های نوین چشم پزشکی همیشه مدنظر بوده و نتیجه همه این فعالیت ها وجود کارنامه علمی چشمگیر در بخش های آموزش، پژوهش و ارائه خدمات به مردم  در این مرکز بوده است.

 

دکتر عین الهی با اشاره به جایگاه مطلوب دانشگاه علوم پزشکی شهید دکتر بهشتی در حوزه چشم پزشکی، اظهار کرد: اساتید و فعالان این دانشگاه همواره به عنوان پیشکسوت و مرجع در بخش چشم به ارائه خدمات مشغول بوده و هستند که امیدوارم با تلاش همگی این مرجعیت و کسب موفقیت ها در منطقه و کشور همچنان ادامه داشته باشد.

 

رییس قطب چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: از نظر امکانات نیز بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد با بازسازی بخشی از مجموعه، فضای خوبی را برای استقرار دستگاهها و تجهیزات نوین پزشکی اختصاص داد.

 

وی یادآور شد: هر بیماری که عیب انکساری داشته باشد و ازعینک استفاده کند برای مواردی همچون نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات می تواند به این مرکز مراجعه کند و پس از انجام آزمایش در صورت نیاز از خدمات مرکز بهره مند شود.

 

وی درباره ویژگی های شاخص دستگاه لیزر اگزایمر اظهار کرد: وجود دوربین پیشرفته به منظور دنبال کردن مداوم چشم بیمار و سرعت بالای ثبت این حرکت ها و قرنیه بیمار از جمله مزایای این دستگاه به شمار می آیند.

 

رییس بخش چشم بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم نیز با هزینه ای مناسب انجام خواهد شد، افزود: این اقدام درحالی است که دستگاهی پیشرفته و اساتیدی مجرب برای کمک به هموطنان درنظر گرفته شده است

 

دکتر عین الهی آموزش به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی چشم را از دیگر ویژگی های ورود این دستگاه به کشور دانست و گفت: دستگاه فوق در مباحث علمی و پژوهشی هم می تواند نقش مهمی را ایفا کند

 

گفتنی است در خاتمه این مراسم از زحمات تمامی افرادی که برای بهره برداری از مرکز لیزر اگزایمر بخش چشم پزشکی بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تلاش کردند، با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 64780
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست