×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/08/07 - 16:02
  • بازدید : 90
  • تعداد بازدید : 89
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مقام معظم رهبری (مدظله ) در جمع دانش آموختگان افسری:

مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور ایران است

مقام معظم رهبری (مدظله ) و فرمانده کل قوا، در جمع دانش آموختگان افسری مشکل اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را، دشمنی با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور عنوان کرد.

مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور ایران است

مقام معظم رهبری (مدظله ) و فرمانده کل قوا، در جمع دانش آموختگان افسری مشکل اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را، دشمنی با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گزیده بیانات فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش آموختگان دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح در روز دوشنبه 11 مهر ماه 1401 تهیه شده است، که می توانید آن را مطالعه کنید.

 

گزیده بیانات مقام معظم رهبری (مدظله ) و فرمانده کل قوا به شرح زیر است:

 

در دنیا، اغتشاش های زیادی به وجود می آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یکبار اغتشاش مفصلی به وجود می آید اما آیا تاکنون شده است که رئیس جمهور آمریکا و مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاشگران حمایت کنند و بیانیه بدهند؟! آیا سابقه دارد که پیام بدهند و بگویند در کنار شما هستیم!؟ آیا سابقه دارد رسانه های جمعی وابسته به سرمایه داری آمریکا و مزدوران آنها همانند برخی دولت های منطقه و از جمله سعودی ها، از اغتشاشگران در این کشورها حمایت کنند؟! و آیا سابقه دارد آمریکایی ها اعلام کنند که ما فلان سخت افزار و نرم افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار می دهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند؟! اما چنین حمایت هایی در ایران بارها اتفاق افتاده است. پس چگونه است که برخی ها دست خارجی را نمی بینند و چگونه انسان هوشمند احساس نکند که در پشت این حوادث دست های دیگری در کار است.

 

- با صراحت می گویم این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنها است.

 

- آمریکا فقط مخالف جمهوری اسلامی نیست و با ایران قوی و مستقل نیز مخالف است، آنها به دنبال ایران دوران پهلوی هستند که همچون گاو شیرده مطیع اوامر آنها بود.

 

- پشت صحنه قضایای اخیر، این زورگویان قرار دارند و دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست، دعوا و بحث بر سر استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.

 

- ملت ایران در این حادثه نیز همچون حوادث دیگر کاملا قوی ظاهر شد و در آینده هم به همین صورت خواهد بود.

 

- انگیزه دولت های خارجی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور چیست؟ آنها احساس می کنند کشور در حال پیشرفت به سوی قدرت همه جانبه است و این موضوع را نمی توانند تحمل کنند.

 

- در این حوادث بیش از همه به سازمان انتظامی کشور و به بسیج و به ملت ایران ظلم شد.

 

- تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است و کسی که به پاسگاه پلیس یا پایگاه بسیج حمله کند یا در سخنان خود به ارتش یا سپاه طعنه می زند، به امنیت کشور حمله می کند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 122223
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست