×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/22 - 15:01
  • بازدید : 1551
  • تعداد بازدید : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان از ماماهای نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در مراسمی از ماماهای نمونه شاغل در بیمارستان های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد

معاون درمان از ماماهای نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در مراسمی از ماماهای نمونه شاغل در بیمارستان های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد.

 

در این مراسم که دکتر معززی معاون فنی، دکتر یثربی معاون اجرایی، مسئولین بلوک های زایمان و ماماهای نمونه و مدیران و کارشناسان حوزه درمان حضور داشتند، دکتر میرهاشمی ضمن تبریک روز جهانی ماما، از زحمات شبانه روزی این گروه تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به برنامه ترویج زایمان طبیعی بعنوان یکی از برنامه های اصلی در طرح تحول نظام سلامت خاطرنشان کرد: در دین اسلام خانواده بعنوان یکی از مهمترین ارکان نظام اجتماعی است، و مادران یکی از پایه های مهم آن به شمار می رود؛ و توجه به سلامت آنان نقش بسیار مهمی در سلامت عمومی جامعه دارد.

 

وی کاهش درصد سزارین را نشان از زحمات شبانه روزی خواند، و افزود: برنامه ریزی و بهبود آماری در این حوزه، بستگی به تغییر فرهنگ مردم نسبت به مزیت های زایمان طبیعی نسبت به انجام سزارین دارد، و  می بایست به مقوله فرهنگ سازی و اقداماتی که در این حوزه میتوان انجام داد، توجه ویژه داشت.

 

گفتنی است: در حال حاضر 264 ماما در بخش دولتی و 532 ماما در بخش خصوصی فعالیت دارند، که تعداد 15 ماما که بوسیله ارزیابی ها معاونت درمان شناسایی شده اند، در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه با حضور معاون درمان دانشگاه و مدیران مجموعه معاونت درمان تقدیر شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61910
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست