×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/06 - 15:26
  • بازدید : 278
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

معاون درمان دانشگاه در پیامی میلاد حضرت علی (ع ) و روز مددکار را تبریک گفت

معاون درمان دانشگاه، در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران به ویژه همکاران فعال این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت

معاون درمان دانشگاه در پیامی میلاد حضرت علی (ع ) و روز مددکار را تبریک گفت

معاون درمان دانشگاه، در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و  روز مددکار اجتماعی را به تمامی مددکاران به ویژه همکاران فعال این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

 

 به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) مصادف با روزملی مددکار اجتماعی  را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

کاهش آلام بشری همراه با حفظ کرامت و شأن والای انسانی علاوه بر انگیزه، تعهد و ایثار، نیازمند قدم هایی محکم و استوار در عرصه جامعه است. و مددكار اجتماعي به عنوان يک حرفه برای برنامه ريزان و سياستگذاران عالی سلامت کشور، بعنوان وسیله یی براي گسترش چتر رفاه اجتماعي و در نهايت دستيابي به سلامت اجتماعي مقبول و رشد و توسعه پايدار است.

 

 در این برهه از زمان که کشور در حال مقابله با بیماری همه گیر کووید 19 است و بیماران و همه کارکنان عرصه بهداشت و درمان بویژه کارکنان مراکز درمانی و خانواده های محترم ایشان نیازمند همه جانبه حمایت های روحی و معنوی هستند، مددکاران می توانند نقش مهمی را در بهبود شرایط بحرانی امروز ایشان داشته باشند.

 

اینجانب فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) اسوه عشق و انسانیت و روز مددکار اجتماعی را فرصت مغتنمی میدانم تا از تلاشگران این عرصه به ویژه مددکاران سخت کوش و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در راه خدمت به انسان ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند، قدردانی نمایم.

 

 از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی سربلندی، شادکامی و تندرستی دارم.

 

معاون درمان دانشگاه

دکتر سیدهادی میرهاشمی

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102307
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست