×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/09/20 - 18:10
  • بازدید : 865
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان آیت الله طالقانی بازدید کرد

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان آیت الله طالقانی بازدید کرد

معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان آیت الله طالقانی بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان طالقانی بازدید کرد.

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزرات بهداشت به همراه دکتر محمد آقاجانی رییس دانشگاه، دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه ستادی دانشگاه و وزارت بهداشت، صبح امروز سه شنبه ۲۰آذرماه، از بیمارستان آیت الله  طالقانی بازدید کرد.

 

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن بازدید از بخش های IVF، زنان، هماتولوژی، اورژانس، گوارش، آنژیوگرافی و تصویربرداری، با حضور دکتر زندی رئیس بیمارستان و مدیران بیمارستانی از نزدیک وضعیت تجهیزاتی و ارائه خدمات درمانی مرکز را بررسی کرد.

 

 در خاتمه بازدید دکتر جان بابایی با تاکید بر نیاز بیمارستان به تجهیزات جدید و مناسب، برای حمایت این معاونت در تامین تجهیزات تشخیصی بیمارستان قول مساعد داد.

 

گفتنی است بیمارستان طالقانی در حال بازسازی و توسعه بخش های اورژانس، تصویربرداری، هماتولوژی و ناباروری است، که با پیگیری های حوزه معاونت درمان و مدیران دانشگاه به زودی تجهیز و به بهره برداری می رسد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 71453
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست