×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/09/26 - 08:51
  • بازدید : 2339
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست آموزشی با کارشناسان تغذیه بیمارستان های خصوصی در راستای کتاب ارزش های نسبی برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست آموزشی تغذیه درخصوص « فرم های ارزیابی وضعیت تغذیه در بیماران بستری با حضور کارشناسان تغذیه مراکز خصوصی و وابسته به ارگان و خیریه در روز دوشنبه مورخ 24/9/93 در سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

نشست آموزشی با کارشناسان تغذیه بیمارستان های خصوصی در راستای کتاب ارزش های نسبی برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست آموزشی کارشناسان تغذیه بیمارستان های خصوصی  درراستای کتاب ارزش های نسبی سلامت در روز دوشنبه مورخ 24/9/93 در سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

در این نشست آموزشی که  درخصوص « فرم های ارزیابی وضعیت تغذیه در بیماران بستری با حضور کارشناسان تغذیه مراکز خصوصی و وابسته به ارگان و خیریه برگزار شد،  مسوول واحد تغذیه معاونت درمان دانشگاه ضمن بیان سخنانی بر اهمیت رژیم غذایی مناسب و حضور کارشناس تغذیه در تیم درمان تاکید کرد.

وی حضور کارشناس تغذیه در تیم درمان  را یکی از جنبه های انکار ناپذیر درمان بیماران بستری دانست و افزود: افزایش دوره و شدت بیماری، کاهش وزن، بروز انواع کمبودهای تغذیه ای و رژیم نامتناسب با نوع بیماری از جمله عوامل موثر در بروز سوء تغذیه در بیماران بستری در بیمارستان ها می باشد که در برنامه طرح تحول نظام سلامت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مهم پیشگیری از ایجاد یا پیشرفت سوء تغذیه در بهبود روند درمان بیماران خاطرنشان کرد: معاونت درمان دانشگاه درصدد است با برگزاری دوره های آموزشی نسبت به  توانمندسازی کارشناسان تغذیه و افزایش سطح دانش و مهارت آنها برای شناسایی بیماران مبتلا یا در معرض ابتلا به سوء تغذیه و مراقبت های تغذیه ای آنان گامهای موثری بردارد.

گفتنی است در این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده، کارشناسان نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 15839
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست