×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/08 - 10:58
  • بازدید : 794
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست شورای درمان دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد / تنها با خواستن همه همکاران دانشگاهی اهداف محقق می شود

نشست شورای درمان دانشگاه با حضور دکتر محمد آقاجانی رئیس و برخی از اعضاء هیات رئیسه دانشگاه در دانشگاه برگزار شد

تنها با خواستن همه همکاران دانشگاهی اهداف محقق می شود

روابط عمومی معاونت درمان: نشست شورای درمان دانشگاه با حضور دکتر محمد آقاجانی رئیس و برخی از اعضاء هیات رئیسه دانشگاه در صبح روز پنج شنبه 5 مهرماه در دانشگاه برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر میرهاشمی معاون درمان، دکتر شهرامی معاون مدیریت توسعه و منابع، دکتر شادنیا قائم مقام معاون آموزشی، دکتر پیرویان معاون غذا و دارو، روسای بیمارستان های دولتی تابعه و برخی از مدیران ستادی دانشگاه حضور داشتند، پیرامون بررسی وضعیت گزارش دوره دوم پایش عملکرد بیمارستان های دولتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

دکتر آقاجانی بعد از ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت پایش های صورت گرفته توسط معاونین درمان، توسعه، غذا و دارو و آموزش دانشگاه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کمیته بهره وری، گفت: برای بهبود وضعیت، مدیران هر مجموعه در وهله اول باید اطلاعات دقیق و صحیحی از مجموعه خود داشته باشند، که امروز با تلاش های شبانه روزی اطلاعات خوبی در دست داریم. و آسیب های هر مشکل بطور دقیق شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه نیاز به تغییرات اساسی در دانشگاه احساس می شود، خاطرنشان کرد: جمع آوری اطلاعات اولین گام تغییر است، تا زمانیکه در یک مجموعه همه پرسنل و فعالان حوزه در بهبود وضعیت موجود و تغییر برای موفقیت های بیشتر همراه نباشند، تحقق اهداف دور از دسترس است.

 

وی با تاکید بر اینکه، برای بهبود شرایط و تحقق اهداف دانشگاه از همراه کردن اعضاء هیات علمی، پزشکان، پرستاران، پرسنل و همچنین بخش خصوصی فعال در مجموعه بیمارستان غافل نشوند، خواستار جدیت در اجرای اهداف و شاخص های دانشگاه در بهبود وضعیت خدمت رسانی در حوزه درمان شد.

 

دکتر آقاجانی در خاتمه با اشاره به اینکه میتوان سیستم را اصلاح و مشکلات را برطرف کرد، خطاب به معاونین و روسای بیمارستان ها گفت: مجموعه تحت سرپرستی تنها زمانی با مدیر خود همراه می شود، که تلاش برای تغییر را در مدیر خود احساس کند. سیستم اصلاح می شود اگر از بالاترین مقام تا پایین رده سازمانی برای تغییر اقدام کنند.

 

دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه نیز گفت: کمیته بهره وری متشکل از کارشناسان معاونت های درمان، توسعه، آموزش و غذا و دارو تشکیل شد. و در قالب 35 هدف و 180 شاخص در دوره دوم پایش ها خود وضعیت خدمت رسانی و مدیریت بیمارستان ها مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت، تا مدیران مجموعه بیمارستانی بتوانند با بهره گیری از تجربیات یکدیگر نسبت به اصلاح سیستم خود گام بردارند.

 

وی همچنین بر عادلانه شدن خدمات به بیماران با توسعه و راه اندازی نوبت دهی الکترونیکی و توجه به رعایت هر چه بهتر استانداردهای ایمنی بیمار در کنار توجه به دیگر شاخص ها تاکید کرد.

 

گفتنی است نشست شورای درمان دانشگاه صبح پنج شنبه اول هر ماه با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه و با حضور رئیس و جمعی از اعضاء هیات رئیسه و کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع جلسه در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 67873
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست