×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/30 - 11:56
  • بازدید : 1363
  • تعداد بازدید : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

نشست مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی بیمارستان های تابعه با معاون درمان دانشگاه / حفظ و استفاده بهینه از تجهیزات سرمایه یی را در اولویت برنامه ریزی ها قرار دهیم

جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه در روز چهارشنبه 24 آبان ماه با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه برگزار شد

نشست مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی بیمارستان های تابعه با معاون درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه هماهنگی و تبادل نظر مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه در روز چهارشنبه 24 آبان ماه با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر میرهاشمی در این نشست با تاکید بر لزوم یکپارچه سازی مسیر و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف عالی نظام سلامت، پیرامون اولویت بندی نیاز تجهیزاتی مراکز با توجه به امکانات موجود و استفاده بهینه از مشارکت های خیرین و حفظ روحیه این افراد در اعتماد به نظام سلامت مطالبی را بیان کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، بر وظیفه سنگین مسئولین و کارشناسان در حفظ بیت المال و برنامه ریزی برای حفظ و استفاده بهینه از تجهیزات سرمایه ای تحویل شده به مراکز درمانی تاکید کرد.

 

سپس درخصوص رعایت فرایندها و روالها در اولویت سنجی، خرید و اسقاط تجهیزات و تدوین دستورالعمل PMدستگاههای پرکاربرد با همکاری و همفکری کلیه کارشناسان و تلاش جهت اخذ و اختصاص ردیف بودجه ای مجزا جهت PMو نگهداشت تجهیزات پزشکی مطالبی توسط کارشناسان و مسئولین مطرح شد.

 

در خاتمه کارشناسان مراکز پیرامون مشکلات و کمبودهای مراکز ازجمله کمبود نیروی انسانی، مشکلات سرویس دهی شرکت ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات و عدول شرکتها از رعایت تعرفه های ابلاغی توسط اداره کل تحهیزات پزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

همچنین مقرر شد برای افزایش توان فنی و اجرائی کارشناسان تجهیزات پزشکی برنامه مدونی به منظور برگزاری چنین جلساتی تهیه و به مراکز ارسال شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 54545
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست