×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 14:24
  • بازدید : 261
  • تعداد بازدید : 249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیریت نظارت و اعتباربخشی حوزه درمان برگزار کرد:

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای کاهش وقایع ناخواسته درمانی

مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه ضمن تشکر از زحمات کارشناسان این حوزه در بیمارستان ها، بر اهمیت گزارش دهی وقایع ناخواسته درمانی متناسب با بیماران بستری و تعداد فوت شدگان در مراکز تحت تابعه تاکید کرد

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای کاهش وقایع ناخواسته درمانی

جلسه هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی با حضور کارشناسان بیمارستانهای دانشگاهی تابعه و دو نفر از مسئولین فنی بیمارستان‌ها در معاونت درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جلسه هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی با حضور کارشناسان وقایع ناخواسته درمانی بیمارستانهای دانشگاهی تابعه و دو نفر از مسئولین فنی بیمارستان‌ها در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در معاونت درمان تشکیل شد.

 

در این جلسه دکتر خدیجه مالمیر مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه ضمن تشکر از زحمات کارشناسان این حوزه در بیمارستان ها، بر اهمیت گزارش دهی وقایع ناخواسته درمانی متناسب با بیماران بستری و تعداد فوت شدگان در مراکز تحت تابعه تاکید کرد.

 

  نحوه پاسخ دهی به شکایات مرتبط با واقعه ناخواسته درمانی به سامانه ۱۹۰ و وزارت بهداشت، رتبه بندی و تقدیر از بیمارستانها بر اساس میزان گزارش دهی و اصلاح فرآیندهای مرتبط با واقعه ناخواسته درمانی  توسط تیم مربوطه در پایان سال و همچنین در خصوص ظرفیت شغلی کارشناسان وقایع ناخواسته درمانی، از جمله موضوعاتی مورد اشاره دکتر مالمیر در این نشست بود.

 

همچنین شیداوحیدی کارشناس وقایع ناخواسته درمانی معاونت درمان نیز در این نشست، ضمن تلاش کارشناسان بر حمایت همه جانبه در گزارش دهی وقایع ناخواسته درمانی، به ارائه راهکارهایی جهت تغییر نگرش تیم مربوطه طبق الزامات وزارت بهداشت  پرداخت.

 

وی، یادآور شد: توانمند سازی و مشارکت کلیه  بخشهای مرتبط دربیمارستانهای محل خدمت   از نکات مهم و ضروری در فرایند بهبود   گزارش دهی و اصلاح فرآیند می‌باشد.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 128211
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست