×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/02/17 - 10:29
  • بازدید : 136
  • تعداد بازدید : 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر اقتصاد سلامت در روز جهانی مدارک پزشکی:

نقش بی بدیل همکاران مدیریت اطلاعات سلامت در سیر فرایند بهداشت و درمان جامعه

دکتر ملاجعفری مدیریت اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه ضمن تبریک روز جهانی مدارک پزشکی ( مدیریت اطلاعات سلامت ) به جامعه فرهیخته مدارک پزشکی کشور بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از زحمات و خدمات ارزشمند این گروه تشکر و قدردانی کرد

تبریک روز جهانی مدارک پزشکی بر تمامی تلاشگران عرصه دانشگاه

دکتر ملاجعفری مدیریت اقتصاد سلامت و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه ضمن تبریک روز جهانی مدارک پزشکی ( مدیریت اطلاعات سلامت ) به جامعه فرهیخته مدارک پزشکی کشور بویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از زحمات و خدمات ارزشمند  این گروه تشکر و قدردانی کرد.

 

دکتر ملاجعفری در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نامگذاری 7 می ( ۱۷اردیبهشت ماه ) بعنوان روز جهانی مدارک پزشکی (مدیریت اطلاعات سلامت) را نشان از اهمیت این موضوع در سیر فرایند بهداشت و درمان جامعه دانست.

 

مدیریت اقتصاد سلامت گفت: مدارک پزشکی بیمار مهم ترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی است و بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری و با ارزش ترين اهرم برنامه ريزي و تصميم گيري هاي مديريتي در رده هاي اقتصادي، بهداشتي و درمانی می باشد.

 

وی نحوه تکمیل و سیر فرآیند تکمیل پرونده پزشکی را یکی از مهمترین عوامل گردآوری اطلاعات صحیح عنوان کرد و درك اهميت والاي آن را به مثابه توسعه تفكر و بينش اطلاعاتي دانست.

 

دکتر ملاجعفری در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران خود در حوزه مدیریت اطلاعات سلامت، در این روزهای سخت مبارزه با بیماری همه گیر کووید 19 ( کرونا )، خاطرنشان کرد: امید است با اتکال به خداوند منان و تلاش همکاران گرامی حوزه بهداشت و درمان بتوانیم چون گذشته سلامت جامعه را بعنوان یکی از مهمترین سرمایه های بشر شاهد باشیم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 104354
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست