×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/08/08 - 15:31
  • بازدید : 204
  • تعداد بازدید : 190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی :

نقش معاونین درمان در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی است

معاون درمان دانشگاه در نشستی با حضور معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی، نقش ایشان را در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی خواند

معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی

معاون درمان دانشگاه در نشستی با حضور معاونین درمان بیمارستان‌های دانشگاهی، نقش ایشان را در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی خواند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در این نشست ضمن قددرانی از زحمات و تلاش‌های ایشان، هماهنگی و همپوشانی معاونت درمان با معاونین درمان بیمارستان‌ها را عامل مهمی در تحقق اهداف حوزه درمان بویژه افزایش رضایتمندی بیماران دارد.

 

معاون درمان دانشگاه بر آگاهی بیشتر از قوانین و دستورالعمل‌های حوزه درمان و مداخله صحیح با رویکرد افزایش ضریب نفوذ در تصمیمات مدیریتی به منظور بهبود خدمات درمانی تاکید کرد.

 

وی در این نشست خواستار مدیریت هر چه بهتر در توزیع عادلانه منابع و افزایش اصولی خدمات درمانی در مراکز درمانی شد.

 

دکتر رضا زندی، بهره گیری از اطلاعات سامانه مدیریت اطلاعات بیمارستانی (HIM) را بعنوان یک راهنمای قابل اتکا در تصمیم گیری‌های بیمارستانی توصیه کرد.

 

معاون درمان دانشگاه در خاتمه بر پیگیری و طرح مصوبات ابلاغی براساس آخرین دستورالعمل‌ها در جلسه هیات اجرایی بازتوزیع درآمد اختصاصی در بیمارستان ها تاکید کرد.

 

گفتنی است در این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون اقدامات معاونین درمان در بیمارستان‌ها ضمن تعیین یکی از مدعوین بعنوان دبیر، نشست معاونین درمان بصورت برنامه ریزی شده برگزار شود.

 

همچنین بر پیگیری اخذ مجوز IPD و توسعه پذیرش توریسم درمانی با هماهنگی بیشتر با معاونت‌های درمان و بین الملل دانشگاه تاکید کرد.

 

توجه به ایمنی بیمار و وقایع ناخواسته درمانی، پذیرش بیماران ارجاعی، همکاری در بهره گیری مناسب بیمارستان‌ها از ظرفیت محل بازسازی و تعمیر تجهیزات سرمایه‌ایدانشگاه، نظارت بر عملکرد پزشکان، توزیع کارانه پزشکان و استفاده از ظرفیت سامانه مدیریت اطلاعات بیمارستانی از مهمترین موارد مورد بحث در این نشست بود.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 133932
کلید واژه

تصویر

نقش معاونین درمان در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی است نقش معاونین درمان در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی است نقش معاونین درمان در توسعه و بهبود خدمات درمانی جدی است معاونین درمان بیمارستان های دانشگاهی

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست