×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/25 - 16:04
  • بازدید : 685
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

هشتمین کمیسیون قانونی ماده 20 امور آزمایشگاه ها با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد

هشتمین کمیسیون قانونی ماده 20 امور آزمایشگاه ها با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد

هشتمین کمیسیون قانونی ماده 20 امور آزمایشگاه ها با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: هشتمین کمیسیون قانونی ماده 20 امورآزمایشگاه ها با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 

کمیسیون مذکور با حضور دکتر سید هادی میر هاشمی معاون درمان دانشگاه و دکتر سید محمد رضا یثربی رييس اداره امور آزمايشگاه های معاونت درمان و 7 نفر از اعضای کمیسیون در محل دفتر ریاست دانشگاه در روز شنبه 23 آذرماه 98 تشکیل شد.

 

رئیس دانشگاه در ابتدای کمیسیون ضمن تشکر از حضور اعضای کمیسیون، در زمینه حل مشکلات آزمایشگاه ها و بهبود کیفیت آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مطالبی را بیان کرد.

 

در ادامه بعد از بحث و بررسی پیرامون 23 پرونده مطرح شده در این کمیسیون با کلیه پرونده ها موافقت شد. که پس از انعکاس نظرات اعضای کمیسیون در سامانه صدورپروانه ها، برای کلیه پرونده های موافقت اصولی صادر می شود.

 

در خاتمه مقرر شد طی جلسات آتی در مورد آئین نامه تأسیس و اداره امور آزمایشگاه ها و تغییراتی که در آئین نامه جدید صورت گرفته باحضور اعضا بحث و بررسی لازم انجام شود.

 

گفتنی است کمیته مذکور بصورت ماهانه تشکیل می شود و پرونده های متقاضیان تأسیس، قبول مسئولیت فنی و افزایش بخش آزمایشگاه به مرکز درمانی مورد بررسی قرار می گیرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 86364
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست