×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/08 - 01:23
  • بازدید : 1041
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

همگام و همدل برای سلامت مردم/مراجعه ۲۱ هزار نفر به اورژانس مراکز دانشگاه در هفته اول نوروز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ضمن تشریح مجموعه اقدامات حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در طرح سلامت نوروزی، از مراجعه ۲۱هزار و ۹۸۷ نفر از آغاز تا پایان ششمین روز از تعطیلات نوروزی به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه خبر داد

همگام و همدل برای سلامت مردم/مراجعه ۲۱ هزار نفر به اورژانس مراکز دانشگاه در هفته اول نوروز

معاونت درمان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ضمن تشریح مجموعه اقدامات حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در طرح سلامت نوروزی، از مراجعه ۲۱هزار و ۹۸۷ نفر از آغاز تا پایان ششمین روز از تعطیلات نوروزی به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه خبر داد.

 

دکتر هاشمی با اشاره به آماده باش کلیه مراکز درمانی دولتی و خصوصی تابعه دانشگاه در طرح سلامت نورزی گفت: روزانه بالغ بر ۱۵۰ متخصص در بیمارستان ها به ارائه خدمت مشغول اند تا مردم عزیز برای درمان خود نگرانی نداشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد سلامت، در شش روز اول تعطیلات نوروزی ۱۶هزار و ۱۵۷ نفر از مراجعان به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه بصورت سرپایی درمان و  ۵ هزار و ۸۳۱ نفر نیز در بخش اورژانس بستری شدند که از این تعداد ۳۱۳مورد بستری در بخش های ویژه و ۱۲۸۷ بستری در سایر بخش ها انجام شده است.


 رئیس مرکز مدیریت حوادث یادآور شد: از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون تعداد ۵۰۹ مورد عمل جراحی اورژانسی و ۱۹۲مورد عمل جراحی الکتیو در مراکز درمانی دانشگاهی انجام شده است.


وی با اشاره به دو طرح۲۴۷( مدیریت سکته حاد قلبی) و  ۷۲۴( مدیریت سکته حاد مغزی) گفت: در این مدت ۸ مورد سکته حاد قلبی و ۲۴ مورد سکته حاد مغزی در قالب این طرح ها، توسط متخصصان در مراکز درمانی از خطر ناتوانی و مرگ  نجات یافتند.


دکتر هاشمی درخصوص اقدامات نظارتی حوزه معاونت درمان نیز گفت: با آغاز طرح سلامت نوروزی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان در قالب یک برنامه مشخص علاوه بر بازدیدهای هیات رئیسه دانشگاه از مراکز درمانی بازدید کردند؛ که تاکنون ۲۶ بیمارستان،سه درمانگاه و یک مرکز دندانپزشکی توسط کارشناسان و مدیران حوزه درمان  مورد بازدید قرار گرفته است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75879
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست