×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/16 - 22:32
  • بازدید : 1124
  • تعداد بازدید : 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت آغاز سال نو / ارتقا کیفیت خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه از اهداف مهم حوزه درمان دانشگاه است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در یک پیام ویدیویی ضمن تبریک آغاز سال 1398 به مردم عزیز کشورمان، خصوصا فعالان حوزه درمان دانشگاه، ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی را از مهمترین برنامه های سال آینده عنوان کرد

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت آغاز سال نو

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در یک پیام ویدیویی ضمن تبریک آغاز سال جدید به مردم عزیز کشورمان، خصوصا فعالان حوزه درمان دانشگاه، ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی را از مهمترین برنامه های سال آینده عنوان کرد.

 

وی در این پیام ویدیویی گفت:

 

 با طراحی و بکارگیری از سامانه هوشمند بیمارستانی در سال 1397، سالی تعالی برای معاونت درمان بود که به همت دوستان ما در ستادهای توسعه، درمان، غذا و دارو و آموزش طراحی و در کل مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه اجرایی و نهادینه شده است.

 

این سامانه اگر چه در راستای بهره وری بیشتر در قسمت کمیت درمان می پردازد، اما در ادامه راه « کمیته بهبود کیفیت در ارائه خدمات درمانی در عرصه دانشگاه » تشکیل می شود، که دنباله رو همین سامانه هوشمند مدیریت بیمارستانی است. که در سال 97 راه اندازی شد. و در سال جدید کمیته بهبود کیفیت را تشکیل می دهیم.

 

چالش های درمان در عرصه تجهیز کردن بیمارستان ها به تجهیزات سرمایه یی، چیدمان صحیح نیروی انسانی و بکارگیری صحیح و مدیریت تخت های بیمارستانی از مهمترین دلایل راه اندازی این سامانه بود، که با ارزیابی و گزارش های مکرری که از این سامانه بدست می آید، روند دانشگاه یک روند رو به بهبود است.

 

در سال 1398 میدواریم با آغاز تلاش برای ارتقاء و بهبود کیفیت بتوانیم در راستای افزایش رضایتمندی ارباب رجوعان در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گام های موثری برداریم.

 

از خداوند مهربان آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیزمان آرزومندم.

 

از اینجا میتوانید متن ویدیویی پیام دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و دیگر معاونین و روسای دانشکده ها را مشاهده کنید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75792
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست