×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/19 - 14:16
  • بازدید : 88
  • تعداد بازدید : 87
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در چهارمین روز از آغاز هفته سلامت :

پیام قدردانی از زحمات همکاران و تلاشگران حوزه اورژانس و مدیریت حوادث و بلایا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به مناسبت نامگذاری روز چهارم « نقش مردم، مسئولین، سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا » از زحمات همکاران اورژانس و تلاشگران مدیریت حوادث و بلایا قدردانی کرد

پیام قدردانی از زحمات همکاران و تلاشگران حوزه اورژانس و مدیریت حوادث و بلایا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به مناسبت نامگذاری روز چهارم « نقش مردم، مسئولین، سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا » از زحمات همکاران اورژانس و تلاشگران مدیریت حوادث و بلایا قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر امیر هاشمی با اشاره به نامگذاری امروز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه به موضوع مدیریت حوادث و بلایا، اظهار کرد: همکاران اورژانس همیشه در سخت ترین لحظات زندگی بعنوان اولین ناجیان و خدمت رسانان کادر درمانی بر بالین بیماران و مصدومان حاضر می شوند و سایه امنی بر آلام آنان هستند.

 

دکتر هاشمی با اشاره به شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" بعنوان شعار هفته سلامت در سال 1401، خاطرنشان کرد: هدف سازمان بهداشت جهانی و صاحب نظران عرصه سلامت از تعیین شعار در هفته سلامت، ایجاد حساسیت بیشتر در بین مردم و مسئولین جهت توجه بیش از پیش به موضوع مهم و تاثیرگذار سلامت بویژه موضوع مدیریت حوادث و بلایا است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث، این مناسبت را به تمامی تلاشگران حوزه سلامت کشور به ویژه پزشکان، پرستاران و همکاران و تلاشگران حوزه خدمات اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و بلایا تبریک گفت.

 

وی در خاتمه افزود: امیدوارم دستاورد این همراهی، آگاهی تمامی اعضای جامعه نسبت به نقش تاثیرگذارشان در ارتقای سلامت و کاهش خسارات بلایا و حوادث و افزایش توجه و جلب همکاری خدمتگزاران حوزه سلامت، سمن ها و دیگر اقشار تاثیرگذار در دستیابی به این هدف مشترک باشد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 116322
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست