×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/11 - 14:15
  • بازدید : 752
  • تعداد بازدید : 39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

کارگاه آموزشی اقدامات بهداشتی و بیمارستانی در حوادث و بلایا توسط معاونت درمان برگزار شد

کارگاه آموزشی اقدامات بهداشتی و بیمارستانی در حوادث وبلایا (HDP) به همت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان برگزار شد

کارگاه آموزشی اقدامات بهداشتی و بیمارستانی در حوادث وبلایا توسط معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: کارگاه آموزشی اقدامات بهداشتی و بیمارستانی در حوادث وبلایا (HDP)به همت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان برگزار شد.

 

کارگاه مذکور با هدف آمادگی بیمارستان ها در حوادث وبلایا و حضور کارشناسان مدیریت خطر حوادث و بلایا و پدافند غیرعامل بیمارستان های تابعه و نمایندگان معاونت ها، واحدها و شبکه های بهداشت دانشگاه در روز یکشنبه 10 آذرماه در بیمارستان شهدای تجریش تشکیل شد.

 

مدرسین این کارگاه بعد از ارائه مطالب و توضیحات پیرامون موضوع آموزش، در قالب پنج گروه انواع تمرین عملی در حوادث و بلایا با رویکرد تمامی عوامل خطر آفرین و تاکید بر زلزله در قالب چارت فرماندهی حادثه بیمارستانی HICS، تمرین دور میزیTABLETOP EXERCISESو در قالب دو گروه نیز بازی بلایا GAMESرا انجام دادند.

 

گفتنی است در کارگاه آموزشی اقدامات بهداشتی و بیمارستانی در حوادث و بلایا نصیر امانت استاد سازمان اورژانس کشور و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه مباحث مربوط را جهت گروه هدف بیان کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 85803
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست