×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 13:11
  • بازدید : 751
  • تعداد بازدید : 670
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر رضا زندی خبر داد :

کسب درجه یک اعتباربخشی برای تمامی بیمارستان های دانشگاهی

معاون درمان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، از کسب درجه یک اعتباربخشی برای تمام بیمارستان های دانشگاهی خبر داد

معاون درمان دانشگاه با اشاره به نتایج فرایند اعتباربخشی بیمارستان‌ها گفت: برای اولین بار تمام بیمارستان‌های دانشگاهی ما موفق به کسب درجه یک اعتباربخشی شدند

کسب درجه یک اعتباربخشی برای تمامی بیمارستان های دانشگاهی شهید بهشتی

معاون درمان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، از کسب درجه یک اعتباربخشی برای تمام بیمارستان‌های دانشگاهی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این نشست دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه با اشاره به نتایج فرایند اعتباربخشی بیمارستان‌ ها گفت: برای اولین بار تمام بیمارستان‌ های دانشگاهی ما موفق به کسب درجه یک اعتباربخشی شدند.

 

وی کسب این دستاورد را مرهون تلاش همکاران حوزه درمان و بیمارستانها برشمرد و آن را نتیجه کار تیمی حوزه درمان در تعامل با سایر حوزه‌ های درون و برون دانشگاهی دانست.

 

دکتر زندی با اعلام کسب درجه عالی اعتباربخشی توسط مراکز خصوصی تحت پوشش دانشگاه به اجرای برنامه‌ های آموزشی برای بخش خصوصی در این زمینه اشاره کرد.

 

وی در خاتمه سخنان خود از حمایت ریاست دانشگاه و تلاش‌های تمامی همکاران حوزه درمان در این راستا تقدیر کرد.

 

فرامرز بهادرخان رییس اداره اعتباربخشی معاونت درمان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اعتباربخشی در دانشگاه گفت: دو نوع ارزیابی در دانشگاه انجام می‌شود که شامل ارزیابی ادواری و جامع هستند.

 

به گفته وی ارزیابی ادواری توسط خود دانشگاه انجام می‌گیرد، امتیاز آن در سامانه ثبت شده و با ارزیابی جامع جمع می‌شود. ارزیابی جامع نیز برون دانشگاهی است و توسط تیم‌های خارجی متشکل از ارزیابان سایر استانها و دانشگاهها صورت می‌ گیرد و دشوارتر است.

 

بهادرخان با اشاره به آموزش‌ های ارایه شده به روسای بیمارستان‌ های تابعه درخصوص اعتباربخشی خاطرنشان کرد: با تلاش تمامی همکاران امسال تمام بیمارستان‌ های دانشگاهی ما موفق به کسب درجه یک اعتباربخشی شدند.

 

وی در خاتمه سخنان خود از حمایت رییس دانشگاه و معاونت درمان و تلاش تمامی همکاران حوزه درمان تقدیر کرد.

 

گفتنی است رئیس دانشگاه در این نشست، فرایند اعتباربخشی را کاری فشرده و سنگین اجرایی برشمرد، که   تمام همکاران حوزه درمان دانشگاه در آن دخیل هستند و اظهار داشت: امسال کارنامه درخشانی را در حوزه اعتباربخشی بیمارستانهای دانشگاه رقم زدید که شایسته تقدیر است

.

به گفته دکتر زالی تمام فرایندهای ارزیابی و اعتباربخشی باید در مراقبت از بیمار تجلی یابد و هر روز نسبت به روز قبل   شاهد پیشرفت در مراقبت از بیمار باشیم.

 

در خاتمه این نشست رییس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهای کارکنان حوزه درمان و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه تقدیر کرد.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 129434
کلید واژه

تصویر

کسب درجه یک اعتباربخشی برای تمامی بیمارستان های دانشگاهی شهید بهشتی

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست