×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/28 - 09:02
  • بازدید : 1397
  • تعداد بازدید : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

کمیته تثبیت کامل غربالگری سندرم داون با حضور معاون فنی درمان تشکیل شد

کمیته تثبیت کامل غربالگری سندرم داون دانشگاه با حضور دکتر سیدمهدی معززی معاون فنی معاونت درمان در این معاونت تشکیل شد

کمیته تثبیت کامل غربالگری سندرم داون با حضور معاون فنی درمان تشکیل شد

روابط عمومی معاونت درمان: کمیته تثبیت کامل غربالگری سندرم داون دانشگاه با حضور دکتر سیدمهدی معززی معاون فنی معاونت درمان در  روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در این معاونت تشکیل شد.

 

معاون فنی معاونت درمان ضمن عرض خیر مقدم، اهداف و فعالیت برنامه غربالگری  سندرم داون یادآور شد؛ و با اشاره به اهمیت مساله بر سلامت جامعه بر  اجرای آن توسط مراکز درمانی و بهداشتی تاکید کرد.

 

دکتر یثربی معاون اجرایی و رئیس اداره امور آزمایشگاه ها نیز با بیان مطالبی پیرامون برنامه مذکور، انتخاب آزمایشگاه های تشخیص طبی و ژنتیک واجد شرایط،  نظارت برعملکرد آزمایشگاه ها و ارزیابی صحت ارائه خدمت در اجرای برنامه مذکور را از برنامه های این اداره عنوان کرد.

 

سپس پزشکان منتخب حاضر در جلسه نظرات خود را مبنی بر اجرای بهینه و آموزش گروههای هدف در برنامه مذکور و مشکلات موجود در ارائه خدمات به بیماران و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان کردند

 

در خاتمه بهبود امکانات لازم در  بیمارستان های مهدیه و امام حسین (ع)، انتخاب بیمارستان مفید بعنوان ارجاع موارد جدید و اطلاع رسانی به متخصصین زنان، رادیولوژیست، آزمایشگاههای تشخیص طبی و ژنتیک و جلب همکاری آنان از مصوبات کمیته مذکور بود.

 

گفتنی است در کمیته مذکور دکتر سیدمحمدرضا یثربی معاون اجرایی و رئیس اداره امور آزمایشگاه ها، دکتر جوادی رئیس اداره امور بیماری ها، دکتر فربخش سرپرست اداره امور بیماریهای معاونت امور بهداشتی و برخی از کارشناسان و مسئولین معاونت درمان و امور بهداشتی مرتبط و پزشکان منتخب پره ناتالوژیست، رادیولوژیست و ژنتیک منطقه حضور داشتند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 62290
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست