×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/21 - 10:28
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدید : 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور سرپرستاران بخش اتاق عمل بیمارستان های تابعه دانشگاه :

کیفیت خدمات کادر پرستاری در اتاق عمل بررسی شد

کیفیت خدمات کادر پرستاری در اتاق عمل با حضور سرپرستاران بخش اتاق عمل بیمارستان های تابعه دانشگاه در معاونت درمان بررسی شد

وضعیت مراقبت های پرستاری در اتاق عمل بررسی شد

کیفیت خدمات کادر پرستاری با حضور سرپرستاران بخش اتاق عمل بیمارستان های تابعه دانشگاه در معاونت درمان بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه با اشاره به چالش­های موجود در اتاق عمل­ها، بر ارتقاء کیفیت مراقبت های پرستاری و خدمات­ رسانی به بیماران بعنوان یکی از اهداف برنامه عملیاتی سال 1401 مدیریت پرستاری دانشگاه در خصوص اتاق عمل­ های بیمارستان­ ها و مراکز دانشگاهی تاکید کرد.

 

مدیر پرستاری درخصوص اهمیت اتاق عمل در مراکز درمانی، اظهار داشت: اتاق های عمل از پیچیده ترین محیط های کاری در سیستم مراقبت های بهداشتی است. بخشی از این پیچیدگی مربوط به بیمار و رعایت پروتکل های پیچیده درمانی و بخشی مربوط به استفاده از تکنولوژی در سطوح بالا در حین اعمال جراحی است.

 

وی یادآور شد: مدیریت موثر اتاق عمل توسط سرپرستار و همکاران شاغل در این بخش، در نهایت به حفظ ایمنی کارکنان و بیماران منجر می شود. 

 

در این نشست ضمن ارائه دستورالعمل­های پیشگیری و کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه و استاندارد­های جامع اعتباربخشی سال 1401 در حوزه اتاق عمل، گزارش بازدید کارشناسان پرستاری از اتاق های عمل مراکز درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

در خاتمه مقرر شد براساس گزارش های جمع آوری شده از چک لیست های ارزیابی اتاق عمل مراکز/بیمارستان­ها و امتیاز کسب شده در پایان سال، امتیازدهی به اتاق های عمل بر اساس تغییرات انجام و از همکاران در بیمارستان های برتر تقدیر شود.

 

همچنین مقرر شد در سال جاری 4 جلسه هماهنگی، توجیهی و آموزشی در معاونت درمان با حضور سرپرستاران اتاق عمل­ها برگزار شود.

 

گفتنی است نشست مذکور به همت مدیریت پرستاری دانشگاه و با حضور کارشناسان مدیریت پرستاری وکلیه سرپرستاران اتاق عمل­های مراکز/ بیمارستان­های تابعه در روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در این معاونت برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 116552
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست