×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/06/30 - 14:49
  • بازدید : 535
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در نشست شورای مدیران :

گرامیداشت یاد و راه شهدای خدمت از وظایف مهم دانشگاه است

اقدامات حوزه درمان با حضور مدیران معاونت درمان دانشگاه با حضور مدیران حوزه درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت

گرامیداشت یاد و راه شهدای خدمت از وظایف مهم دانشگاه است

روابط عمومی معاونت درمان:اقدامات حوزه درمان با حضور مدیران معاونت درمان دانشگاه با حضور مدیران حوزه درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این نشست ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای کشور و حوزه درمان ایجاد کرده است، از زحمات شبانه روزی کادر مراکز درمانی کشور بویژه همکاران درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، بر توجه مدیران به افزایش تعداد بازدیدهای نظارتی، حضور مدیران ستادی از مراکز درمانی، ارائه راهکارهای کارشناسی در رفع مسائل و مشکلات مراکز درمانی و توزیع مناسب خدمات تاکید کرد.

 

دکتر میرهاشمی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده ها و همکاران شهدای خدمت و اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان مدافع سلامت را گرامی داشت. و گرامیداشت یاد و راه آنان را از وظایف مهم دانشگاه دانست.

 

سپس پیرامون راه اندازی بخش های جدید تصویربرداری بیمارستان های مفید و شهدای گمنام، عملکرد پزشکان متخصص، ارائه خدمات مناسب به بیماران در مراکز درمانی و حوزه معاونت درمان و برخی از موارد مرتبط با حوزه درمان به بحث و گفتگو پرداختند.

 

معاون درمان دانشگاه در ادامه از حضور دکتر بهرام چوبان که به تازگی مسئولیت معاون فنی حوزه معاونت درمان را تقبل کرده اند، تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

 

نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر یثربی معاون اجرایی، دکتر رضایی مشاور معاون درمان و مدیران مجموعه درمان در صبح روز یکشنبه 30 شهریور ماه برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 96654
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست