×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/13 - 12:58
  • بازدید : 1022
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست ویدئو کنفرانس با حضور معاونین بهداشت و درمان دانشگاه:

آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس جدید بررسی شد

معاونت درمان با همکاری معاونت امور بهداشتی دانشگاه در یک نشست ویدئو کنفرانس آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس را بررسی کردند

آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس جدید بررسی شد

معاونت درمان با همکاری معاونت امور بهداشتی دانشگاه در یک نشست ویدئو کنفرانس آخرین دستورالعمل های مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس را بررسی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ویدئو کنفرانس مذکور با حضور معاونین درمان و بهداشت، مدیران و مسئولین ستادی و بیمارستانی و کادر درمانی بیمارستان های تابعه دانشگاه در صبح امروز 13 بهمن ماه از ساعت 9 لغایت 11 برگزار شد.  

 

نشست مذکور با هدف بررسی دستورالعمل ها و پاسخ به ابهامات مراکز درمانی در حوزه بهداشت و درمان در تشخیص بیماری کرونا ویروس، نحوه درمان و ارجاع بیماران تشکیل شد.

 

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این نشست با تشریح نحوه تریاژ، برخورد صحیح و مدیریت درمان و ارجاع بیماران احتمالی در مراکز درمانی، بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب دستورالعمل ها در میان کارکنان بهداشت و درمان تاکید کرد.

 

دکتر ایاد بهادری معاون امور بهداشتی دانشگاه نیز ضمن بیان مطالبی پیرامون مباحث بهداشتی و اصول پیشگیری در مراکز بهداشتی و درمانی و اطلاع رسانی موارد بیماری ها، خاطرنشان کرد: مدیریت خبررسانی در این زمینه، مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت است.   

 

گفتنی است مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با همکاری مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت برای کادر درمان فعال در مراکز درمانی، سمپوزیوم کشوری با عنوان « کرونا ویروس جدید –2019 » بصورت رایگان و با امتیاز بازآموزی در روز سه شنبه 15 بهمن ماه برگزار می کند.

 

شایان ذکر کلیه دستورالعمل ها و بخش نامه های مرتبط با مراقبت، تشخیص و درمان کرونا ویروس جدید برای آگاهی مراکز درمانی در پورتال معاونت درمان –صفحه دستورالعمل های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، بارگذاری شده است.

 

همچنین ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت امور بیماری های معاونت امور بهداشتی بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و گزارش های مراکز درمانی تابعه می باشند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 88277
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست