×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/08/11 - 11:03
  • بازدید : 758
  • تعداد بازدید : 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان شهید بهشتی:

اجرای برنامه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

زنان در کشور ما تقریبا نیمی از جمعیت كشور را تشكیل می دهند. و علاوه بر نقش تربیت اجتماعی فرزندان و مدیریت خانواده، در تمامی مراكز اقتصادی، علمی و فرهنگی حضوری فعال و اثرگذار دارند. بنابراین اتخاذ شیوه زندگی سالم در تامین، حفظ و ارتقای سلامت زنان میتواند زمینه را برای ایجاد یک جامعه صالح و سالم فراهم کند

اجرای برنامه هفته ملی سلامت بانوان ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

زنان در کشور ما تقریبا نیمی از جمعیت كشور را تشكیل می دهند. و علاوه بر نقش تربیت اجتماعی فرزندان و مدیریت خانواده، در تمامی مراكز اقتصادی، علمی و فرهنگی حضوری فعال و اثرگذار دارند. بنابراین اتخاذ شیوه زندگی سالم در تامین، حفظ و ارتقای سلامت زنان میتواند زمینه را برای ایجاد یک جامعه صالح و سالم فراهم کند.

 

هفته آخر مهرماه از سال 1390با هدف حساس سازی جامعه بویژه زنان و سایر بخش های مرتبط با سلامت آنان، بعنوان هفته ملی سلامت زنان ایرانی نامگذاری شد، که در سال 98 بدلیل تداخل برخی مناسبت ها از 10 لغایت 16 آبان ماه شاهد برگزاری این مناسبت ملی با شعار « ورزش، شادابی و آرامش » هستیم.

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعنوان یکی از متولیان برگزاری هفته ملی سلامت زنان اقداماتی را توسط زیرمجموعه های خود در سطح منطقه جغرافیایی تحت پوشش در حال اجرا دارد. که در این همین راستا ویژه همکاران همکاران دانشگاه برنامه هایی از سوی روابط عمومی اعلام شده است که به قرار ذیل می باشد.

 

همکاران خانم حوزه معاونت درمان جهت اطلاع بیشتر از برنامه های دانشگاه می توانند با خانم نقیبی –شماره تلفن 22180386 تماس بگیرند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 84642
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست