×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 10:32
  • بازدید : 63
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم:

استادان جامعه پزشکی در شرایط سخت همه گیری کرونا خوش درخشیدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور پیامی، فرارسیدن روز معلم را به همه استادان و معلمین بویژه تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش جامعه بهداشت و درمان تبریک گفت

استادان جامعه پزشکی در شرایط سخت همه گیری کرونا خوش درخشیدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور پیامی، فرارسیدن روز معلم را به همه استادان و معلمین بویژه تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش جامعه بهداشت و درمان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه به این شرح است:

 

استادان و معلمان ارجمند

با سلام و احترام

       دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه «شهید مرتضی مطهری»، به راستی یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین ودانش، اخلاق و دانایی زینت بخشیده اند.

 

از گذشته تا به امروز اگر سربلندتر از همیشه از عزت این کیان مقدس سخن می گوییم، مرهون تلاش های علمی و دانش تحریم ناپذیر انسان هایی است که نام خود را در زمره واژه مقدس معلم ثبت کردند و سال ها دود چراغ خورده اند و خود چراغ افروز مسیر آینده مان شده اند.

 

به راستی استادان جامعه پزشکی و پیراپزشکی در شرایط سخت همه گیری بیماری کووید 19 خوش درخشیدند، و در روزهای دشوار مبارزه با این بیماری عالمگیر، چهره فداکار و موثر استادان و معلمان عرصه های مختلف کشور بویژه دانشگاهیان علوم پزشکی به خوبی پدیدار شد.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت برای درگذشت دکتر نرگس السادات زاهد عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر خود لازم می‌دانم تا در کمال ادب و احترام همت والای شما استادان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت ارج نهاده و صمیمانه ترین تبریکات قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک تقدیم محضر گرامی شما بزرگواران‌نمایم.

 

امیدوارم در سایه الطاف الهی و در راستای اعتلای کشور و خدمت به آینده سازان این خطه از میهن اسلامی موفق و مؤید باشید .

 

معاون درمان دانشگاه

دکتر رضا زندی

 

گفتنی است دکتر نرگس السادات زاهد عضو هیات علمی گروه نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  در روز 11 اردیبهشت ماه 1401 پس ازتحمل  یک دوره بیماری سخت، جان خود را از دست داد. بدون شک زحمات و مجاهدت های ایشان در مسیر خدمت به مردم از یادها نخواهد رفت و نزد پروردگار نیز بدون پاداش نخواهد ماند. 

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده، دوستان و همکاران ایشان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان لقمان حکیم ، از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 116172
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست