×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/12/25 - 09:41
  • بازدید : 118
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وضعیت خدمت رسانی مراکز درمانی در چهارشنبه آخر سال:

افزایش 15 درصدی مصدومین چهارشنبه سوری سال 1400 نسبت به سال گذشته

دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از خدمت رسانی بیمارستان های تابعه دانشگاه به 246 مصدوم مراسم چهارشنبه سوری آخرسال خبر داد

افزایش 15 درصدی مصدومین چهارشنبه سوری سال 1400 نسبت به سال گذشته

دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از خدمت رسانی بیمارستان های تابعه دانشگاه به 246 مصدوم مراسم چهارشنبه سوری آخرسال خبر داد.

 

دکتر هاشمی در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیاظهار داشت: از 246 مصدوم مراجعه کننده به بیمارستان های تابعه تعداد 182 نفر آقا و 64 نفر خانم هستند، که از این تعداد 42  نفر بستری و 204 نفر با استفاده از خدمات سرپایی درمان شدند.

 

وی با اشاره به اینکه 28 درصد مصدومین افرد 6 تا 18 سال بوده اند، افزود: در حوزه استحفاظی تحت پوشش این دانشگاه امسال در حوادث چهارشنبه آخر سال، 16 مورد قطع عضو، 51 مورد بر اثر ترومای چشم و الباقی بر اثر سوختگی و اندام و تنه مراجعه و از خدمات تخصصی بیمارستان ها بهره مند شده اند.

 

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد:  خوشبختانه امسال مورد فوتی در مراکز درمانی گزارش نشده است. ولی متاسفانه از نظر تعداد مصدومین نسبت به سال گذشته با افزایش 15 درصدی روبرو بروده ایم. 

 

دکتر هاشمی در خاتمه ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و تاکید مجدد بر رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم، از زحمات شبانه روزی کادر درمانی در پیشگیری و درمان بیماری کرونا، بویژه زحمات بی شائبه کادر درمانی بیمارستان های تابعه در شب مذکور، تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 114716
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست