×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/15 - 08:35
  • بازدید : 1360
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر معززی معاون فنی معاون درمان :

افزایش 70 تخت ویژه در بیمارستان های دولتی حاصل زحمات کارکنان حوزه درمان دانشگاه

دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان ضمن تبریک سال نو از زحمات کارکنان حوزه درمان در سال 95 تشکر و قدردانی کرد؛ و به نتیجه رسیدن برخی از اقدامات مهم این معاونت را مرهون زحمات ایشان دانست.

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان ضمن تبریک سال نو از زحمات کارکنان حوزه درمان در سال 95 تشکر و قدردانی کرد؛ و به نتیجه رسیدن برخی از اقدامات مهم این معاونت را مرهون زحمات ایشان دانست.

 

معاون فنی درمان تدوین یک برنامه عملیاتی توسط مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان در سال گذشته را عامل مهم در پیشبرد اهداف حوزه درمان در سال گذشته دانست.

 

دکتر معززی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در افزایش خدمات ویژه، این معاونت با پیگیری ها و برنامه ریزی های لازم توانست در سال 95 تعداد 70 تخت ویژه شامل 13 تخت CCU، 46 تخت ICU، 5 تخت PICUو 6 تخت NICUبه ظرفیت تخت های دانشگاه اضافه کند.

 

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در مقدمات احداث مرکز سطح 3 سرطان در بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان سوانح سوختگی در شهر تهران افزود :کاهش 17/2 درصدی متوسط روزهای بستری، افزایش 61/4 درصدی زایمان طبیعی نسبت به سزارین از ابتدای طرح تحول و رشد 31/4 درصدی میانگین تخت فعال را برخی از شاخص های درمانی موفق در سال گذشته عنوان کرد.

 

معاون فنی افزود: الکترونیکی شدن فرایند ثبت موافقت اصولی های موسسات پزشکی، بهبود فرایند جذب و توزیع نیروهای متخصص، کادر پرستاری و نیروهای طرحی  به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، فراهم نمودن اقدامات اولیه در  راه اندازی بیمارستان های شهدای پاکدشت، حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای گمنام از جمله اقدامات مهمی بود که با تلاش و پیگیری مدیران و کارکنان حوزه درمان به سرانجام رسید.

 

دکتر معززی در خاتمه از حمایت ها و تلاش های رئیس، معاون درمان و معاون توسعه دانشگاه و همچنین پرسنل معاونت درمان تشکر و قدردانی کرد؛ و سال آینده را فصل عمل به اهداف پیش روی حوزه درمان دانست.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44432
کلید واژه

تصویر

افزایش 70 تخت ویژه در بیمارستان های دولتی حاصل زحمات کارکنان حوزه درمان دانشگاه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست