×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/03/13 - 10:35
  • بازدید : 847
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اقدامات انجام شده از سوی مدیریت پرستاری دانشگاه در اجرای طرح ملی کنترل فشارخون

همگام با اجرای طرح بسیج ملی غربالگری فشار خون در سطح کشور و اقدامات گسترده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روابط عمومی دانشگاه درخصوص اقدامات حوزه درمان در این طرح ملی با خانم دکتر عظیمی مدیر پرستاری دانشگاه گفتگو کرد

حضور 144 دانشجوی پرستاری در اجرای طرج ملی غربالگری فشار خون

روابط عمومی معاونت درمان: همگام با اجرای طرح بسیج ملی غربالگری فشار خون در سطح کشور و اقدامات گسترده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روابط عمومی دانشگاه درخصوص اقدامات حوزه درمان در این طرح ملی با خانم دکتر عظیمی مدیر پرستاری دانشگاه گفتگو کرد.

 

دکتر عظیمی با اشاره به گستردگی جغرافیایی و جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وجود 69 بیمارستان دولتی و غیر دولتی در محدوده تحت پوشش گفت: از هر بیمارستان حداقل 2 پرستار یا ماما بعنوان مسئول سنجش فشار خون، معرفی شده اند که در طول دوره یک ماهه طرح، مسئول سنجش فشار خون مدعوین هستند.

 

مدیر پرستاری دانشگاه افزود: 144 دانشجوی پرستاری ترم 7 یا 8 (عرصه) از طرف دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه برای سنجش فشار خون معرفی شده اند که قرار است این عزیزان در پایگاه های معرفی شده از سوی معاونت امور بهداشتی دانشگاه مستقر و مشارکت کنند.

 

وی گفت: نظر به ضرورت یکسان سازی عملکرد مجریان طرح در سطح بیمارستان ها، در روز یکشنبه 12 خرداد ماه یک کلاس آموزشی نیز برای سنجشگران برگزار شد، که در این کلاس مدعوین با نحوه گرفتن فشار خون، نحوه ورود اطلاعات در سامانه، دستورالعمل ها و کالیبراسیون دستگاه آشنا شدند.

 

دکتر عظیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی بیشتر در طول دوره سنجش یک ماهه، از هر مرکز بیمارستانی یک سوپروایزر آموزشی یا بالینی بعنوان فوکال پوینت ناظر بر طرح معرفی شد. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 78953
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست