×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/19 - 13:45
  • بازدید : 49
  • تعداد بازدید : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

انتصاب دکتر مسعود مسلمی فر به عنوان مشاور عالی معاون درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه در حکمی دکتر مسعود مسلمی فر را به عنوان مشاور عالی معاون درمان دانشگاه منصوب کرد

انتصاب دکتر مسعود مسلمی فر به عنوان مشاور عالی معاون درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه در حکمی دکتر مسعود مسلمی فر را به عنوان مشاور عالی معاون درمان دانشگاه منصوب کرد.

 

متن این حکم به شرح زیر است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتـر مسعود مسلمی فر

با سلام و تحیات

با عنایت به جایگاه ویژه عدالت در ارائه خدمات نظام سلامت و اهمیت نگاه گسترده و برنامه ریزی در مقوله محرومیت زدایی، با توجه به توانمندی و تجربیاتی که در این سالیان متمادی کسب نمو ده اید و شناختی که از تعهد و مسئولیت پذیری جنابعالی دارم بموجب این ابلاغ به عنوان مشاور عالیاینجانب منصوب می گردید.

 

بی شک در این دوران، سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) که فرمودند: ((آن جایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می شود و خود را فراموش می کند ))راهگشای موثری در رسیدن به اهداف عالی نظام سلامت خواهد بود.

 

ضمن تاکید بر رعایت شرع  مقدس و قوانین و ضوابط، توفیقات روزافزون و موفقیت جنابعالی را در ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد متعال خواهانم.

 

دکتر سعید کریمی

معاون درمان دانشگاه

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 109970
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست