×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/05/15 - 11:21
  • بازدید : 802
  • تعداد بازدید : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

انعقاد تفاهم نامه معاونت درمان و انجمن پرستاری ایران درزمینه همکاری های آموزشی و پژوهشی

به منظور مشارکت در امر آموزش، پژوهش و امور فرهنگی بین معاونت درمان دانشگاه و انجمن پرستاری ایران در روز چهارشنبه 12 مردادماه تفاهم نامه یی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه  معاونت درمان و انجمن پرستاری ایران  درزمینه همکاری های  آموزشی و پژوهشی

روابط عمومی معاونت درمان: به منظور مشارکت در امر آموزش، پژوهش و امور فرهنگی بین معاونت درمان دانشگاه و انجمن پرستاری ایران در روز چهارشنبه 12 مردادماه تفاهم نامه یی منعقد شد.

 

در این نشست که دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه،آقای دکتر فتائی رئیس انجمن پرستاری ایران، دکتر لیلا عظیمی رئیس اداره پرستاری معاونت و هادیزاده کارشناس امور پرستاری حضور داشتند؛ دکتر رحمانی ضمن بیان ضرورت ارائه خدمات اولیه به بیماران و کمبود نیرو در این خصوص، همکاری مشترک بین دانشگاه و نهادهای غیر دولتی را یکی از راهکارهای جبران برخی کمبودها دانست.

 

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های بخش خصوصی در توسعه و بهبود ارائه مطلوب تر خدمات درمانی و ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش های درون سازمانی، تلاش بر عقد چنین تفاهم نامه هایی را مهم توصیف کرد.

 

دکتر فتائی در ادامه پیرامون همکاری در برگزاری کلاس های آموزشی عمومی و تخصصی، همایش و سمینار و اهمیت آموزش کمک پرستاران یک ساله با 320 ساعت آموزش تئوری و1080 ساعت آموزش عملی برای ارتقاء سطح مراقبتهای اولیه بیماران، برگزاری دوره کمک پرستاری یکساله توسط انجمن پرستاری  از سال 94  و چالشهای مراقبت های پرستاری در بیمارستانها مطالبی را بیان کرد.

 

 دکتر عظیمی نیز در این نشست درخصوص وضعیت آموزش عملی داوطلبان کمک پرستاری یک ساله جهاد دانشگاهی در مراکز زیر مجموعه به ارائه مطالبی پرداخت.

 

 در خاتمه تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین معاونت درمان و انجمن پرستاری ایران منعقد شد و مقرر شد با اطلاع رسانی مراکز، زمینه همکاری در این خصوص فراهم شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 34663
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست