×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 15:12
  • بازدید : 113
  • تعداد بازدید : 112
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در مراسم تقدیر از کادر پرستاری بیمارستان مهدیه شهر تهران :

اهداء یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان مهدیه در روز پرستار

معاون درمان دانشگاه حواله یک دستگاه اکوکاردیوگرافی را با حضور مدیران ستادی تقدیم رئیس مرکز پزشکی آموزشی و درمانی مهدیه کرد

اهداء یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان مهدیه در روز پرستار

معاون درمان دانشگاه حواله یک دستگاه اکوکاردیوگرافی را با حضور مدیران ستادی تقدیم رئیس مرکز پزشکی آموزشی و درمانی مهدیه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان مهدیه ضمن تقدیم حواله دستگاه اکوکاردیوگرافی، از زحمات کادر پرستاری قدردانی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، بدلیل نقش کادر پرستاری در ارائه خدمات درمانی و ارتباط مستقیم با مشکلات و درد بیماران، از آنها بعنوان خط مقدم خدمات درمانی یاد کرد. و نامگذاری ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار را دلیل صبر و استقامت آن حضرت بعنوان بارزترین صفت همکاران کادر پرستاری دانست.

 

دکتر کریمی اظهار داشت: انسان هایی که صادقانه برای نجات جان و سلامتی بندگان خدا تلاش می کنند، وسیله خدا برای خدمت به خلق هستند، و یقینا افرادی که این خصوصیت را در کار خود لحاظ می کنند میتوان دست خدا بر روی زمین دانست. و کادر بهداشت و درمان در پاندمی کرونا ثابت کردند دستان برگزیده خدا هستند.

 

معاون درمان دانشگاه در این نشست دوستانه که با حضور رئیس، مدیران و سوپروایزران بخش های بیمارستان تشکیل شد، ضمن قدردانی از زحمات کادر پرستاری، از زحمات و تلاش های دکتر شهرزاد زاده مدرس رئیس بیمارستان در پیشبرد ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و هموطنان عزیز و حتی توابع خارجی مقیم کشور تشکر و قدردانی کرد.

 

فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه نیز، کادر پرستاری بیمارستان مهدیه در طول این دوسال درگیری پاندمی کرونا و حتی امروز خدمات ارزنده یی را برای سلامت مادران باردار مبتلا به کووید 19 بر عهده داشته اند، که جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

 

رئیس بیمارستان نیز در خاتمه با اشاره به خدمات دستگاه اکوکاردیوگرافی در درمان مادران باردار و جنین هایی که نیاز به سونو و اهداء قلب دارند و همچنین پزشکانی که برای سلامتی مادران پرریسک تربیت شده اند، از تلاش های و پیگیری مجموعه معاونت درمان در بهبود خدمات بیمارستانی در سطح دانشگاه قدردانی کرد.

 

گفتنی است معاون درمان دانشگاه به همراه دکتر بهرام چوبان قلعه جوق معاون فنی، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه معاونت درمان در روز شنبه 20 آذرماه با حضور در بیمارستان مهدیه با اهداء شاخه گل، از زحمات کادر پرستاری تشکر و قدردانی کرد. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 111233
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست