×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/05/12 - 12:20
  • بازدید : 708
  • تعداد بازدید : 267
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اولین عمل جراحی تحت بیهوشی در بیمارستان شهید ستاری قرچک انجام شد / توسعه خدمات درمانی در حاشیه شهر تهران جزو اولویت های اصلی دانشگاه است

اولین عمل جراحی تحت بیهوشی توسط پزشک متخصص جراح در بیمارستان شهید ستاری قرچک انجام شد

اولین عمل جراحی تحت بیهوشی در بیمارستان شهید ستاری قرچک انجام شد

روابط عمومی معاونت درمان: اولین عمل جراحی تحت بیهوشی توسط پزشک متخصص جراح در بیمارستان شهید ستاری قرچک انجام شد.

 

دکتر سیدهادی میر هاشمی معاون درمان دانشگاه ضمن تشکر از زحمات کلیه کادر بیمارستان گفت: بیمارستان قرچک با 74 تخت در روز 28 تیرماه با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد، که در همان روز اول با سه عمل لوکال ( بی حسی موضعی ) کار خود را آغاز کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 36 تخت بیمارستان فعال می باشد افزود: در حال حاضر خدمات شبانه روزی به بیماران سرپایی و خدمات پاراکلینیکی از جمله رادیولوژی، داروخانه و آزمایشگاه با حضور روزانه 6 پزشک متخصص در رشته های جراحی، بیهوشی، داخلی، اطفال، زنان و متخصص طب اورژانس پزشک عمومی در شیفت های مختلف بیمارستان در حال انجام است. بیمار در حال حاضردر بیمارستان بستری هستند. و تاکنون 6 بیمار در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

 

معاون درمان دانشگاه درخصوص اولین عمل جراحی عمومی ( تحت بیهوشی جنرال ) گفت: صبح روز چهارشنبه 10 مردادماه یک پسر 9 ساله با درد در ناحیه شکم و مشکوک به ترکیدگی آپاندیسیت به بیمارستان مراجعه کرد، که توسط پزشک جراح مقیم بیمارستان آقای دکتر رحمانی، مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

دکتر میرهاشمی افزود: این بیمار پس از دریافت خدمات درمانی در روز جمعه 12 مردادماه با دستور پزشک معالج از بیمارستان مرخص شده است. همچنین دومین عمل جراحی نیز در شب پنج شنبه بر روی یک بیمار 30 ساله انجام گرفت. که عمل ایشان نیز با موفقیت انجام شد.

 

وی با اشاره به تلاش دانشگاه و حوزه درمان در بهبود و توسعه خدمات درمانی در شهرستان های تابعه دانشگاه، خاطرنشان کرد: حجم بسیاری از بیماران شهر تهران متعلق به بیماران مراجعه کننده و یا انتقالی و ارجاع از شهرستان ها است، و توزیع مناسب خدمات و مهمتر از آن اطمینان بخشی به مردم از ارائه یک خدمات مطلوب می تواند در ارتقاء درمان و سلامت جامعه تحت پوشش نقش بسزایی داشته باشد.

 

دکتر میرهاشمی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و مسئولین شهرستان در تلاش ها و حمایت های بی وقفه ایشان در افتتاح بیمارستان، از زحمات و تلاش های کادر درمانی فعال در بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است با حضور تعدادی از نمایندگان شورای شهر شهرستان قرچک و رئیس و مدیران بیمارستان در صبح روز پنج شنبه 11 مردادماه طی مراسمی از زحمات کادر درمانی خصوصا کادر پزشکی و تیم جراحی تشکر و قدردانی شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 65310
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست