×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/14 - 07:36
  • بازدید : 740
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اولین کارگاه آموزش احیای پایه و پیشرفته اطفال برای پرستاران و پزشکان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزش احیای پایه و پیشرفته اطفال به همت مدیریت پرستاری و تحت نظر مدیر گروه اطفال دانشگاه برای پزشکان و کارشناسان پرستاری مراکز تابعه برگزار شد

اولین کارگاه آموزش احیای پایه و پیشرفته اطفال برای پرستاران و پزشکان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: نخستین کارگاه آموزش احیای پایه و پیشرفته اطفال به همت مدیریت پرستاری و تحت نظر مدیر گروه اطفال دانشگاه برای پزشکان و کارشناسان پرستاری مراکز تابعه برگزار شد.

 

آموزش آبشاری احیای کودکان به ارائه دهندگان خدمات مراقبتی به اطفال در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مرکز احیای کودکان دانشگاه در بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید تشکیل شد.

 

کارگاه مذکور با مدیریت دکتر درخشان فر عضو هیئت علمی و فوق تخصص طب اورژانس اطفال و سرپرست مرکز احیای کودکان و دبیر علمی کارگاه و با همکاری رئیس مرکز کودکان مفید و جمعی از مربیان و استادان کشوری احیای اطفال برگزار شد.

 

گفتنی است استادان پیرامون تئوری و تمرینات عملی به کسب دانش و مهارت لازم در امر احیای کودکان در قالب آموزش مدون به ارائه مطالب پرداختند.

 

شایان ذکر است با توجه به امکانات تدارک دیده شده مدیریت پرستاری مصمم است در طی برنامه ای مدون این آموزش را برای گروه پرستاری و پزشکان ارائه دهنده خدمات به اطفال در مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار نماید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 68138
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست