×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/29 - 15:24
  • بازدید : 1514
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید دکتر حمانی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان شهدای گمنام / رعایت استانداردهای لازم در زیربنای فعالیت های عمرانی عامل مهم در سلامت روحی بیماران

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز یکشنبه 29 فروردین ماه از روند ساخت و ساز بیمارستان شهدای گمنام بازدید بعمل آوردند.

بازدید دکتر حمانی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان شهدای گمنام / رعایت استانداردهای لازم در زیربنای

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز یکشنبه 29 فروردین ماه از روند ساخت و ساز بیمارستان شهدای گمنام بازدید بعمل آوردند.

 

در بازدید مذکور دکتر رحمانی ضمن بازدید از بخش های درحال فعالیت، از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز و اقدامات زیربنایی و تاسیساتی بیمارستان قرار گرفت.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدید با تاکید بر رعایت اصول مهندسی در حوزه عمرانی و بیمارستانی در اوایل بهسازی و تغییر کاربری ساختمان خاطرنشان کرد: رعایت استانداردهای لازم در این زمینه میتواند در سلامت روحی بیماران و شهروندان مراجعه کننده به این بیمارستان نقش بسیار مهمی را داشته باشد.

 

دکتر معززی رییس بیمارستان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راه اندازی و روند فعالیت کنونی بیمارستان از فعال شدن بخش های دیالیز، درمانگاه، اورژانس در آینده یی نزدیک خبر داد.

 

در حاشیه این بازدید آیت ا... وحیدی گلپایگانی موسس بیمارستان از تلاش و توجه ریاست دانشگاه و معاونت درمان در راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است در این بازدید دکتر معززی ریاست بیمارستان، محمدی مدیر بیمارستان، شعیبی مترون و برخی از مسئولین بیمارستان، معاون درمان را همراهی می کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 30610
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست