×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/10/03 - 12:46
  • بازدید : 1534
  • تعداد بازدید : 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید سرزده سرپرست معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان شهدای تجریش

دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در صبح روز یکشنبه 3 دی ماه بطور سرزده از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد

بازدیدسرزده سرپرست معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان شهدای تجریش

روابط عمومی معاونت درمان:دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در صبح روز یکشنبه 3 دی ماه بطور سرزده از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد.

 

دکتر میرهاشمی با حضور در بخش اورژانس و پارکلنیکی بیمارستان ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی به بیماران، از نزدیک با بیماران گفتگو و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

 

سرپرست معاونت درمان در ادامه پس از بازدید از فضاهای در حال ساخت، تکمیل شده و همچنین بخش های نوسازی شده در نشستی پیرامون برخی از مشکلات موجود بیمارستان به بحث و بررسی پرداختند.

 

در خاتمه نشست ضمن اخذ تصمیماتی پیرامون برخی از مشکلات فرایندی بخش زنان و زایمان، قول پیگیری های لازم درخصوص تجهیز بخش های جدید و دیگر مسائل مطرح شده از سوی معاون درمان داده شد.

 

گفتنی است در این بازدید دکتر معززی معاون فنی، دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان، دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، رئیس، مدیر و جمعی از دیگر مدیران و مسئولین بیمارستان نیز سرپرست معاونت درمان را همراهی می کردند.

 

شایان ذکر است سرپرست معاونت درمان در خاتمه بازدید، ضمن حضور در نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه، در مراسم هجدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان دانشگاه واقع در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه شرکت کرد.  

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 55900
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست