×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/05 - 14:36
  • بازدید : 1819
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان مدرس/ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران با حضور وزیر بهداشت و رییس دانشگاه

دکتر هاشمی وزير بهداشت و دکتر پیوندی ريیس دانشگاه، شامگاه جمعه چهارم تیرماه در شب قدر بصورت سرزده از مرکز پزشکی آموزش و درمانی شهیدمدرس بازديد به عمل آوردند.

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان مدرس

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر هاشمی وزير بهداشت و دکتر پیوندی ريیس دانشگاه، شامگاه جمعه چهارم تیرماه در شب قدر بصورت سرزده از مرکز پزشکی آموزش و درمانی شهیدمدرس بازديد به عمل آوردند.

 

در این بازدید که دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر میردهقان مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، دکتر صابری نیا رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان، دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند، بخش های مختلف این بیمارستان مورد بازدید قرار گرفت.

 

طی بازدید مذکور  وزیر بهداشت و هیات همراه  ابتدا از بخش اورژانس بیمارستان بازدید کردند. سپس  از بخش های بازسازی شده و همچنین پروژه های در حال اجرای این مرکز  بازدید بعمل آمد.

 

دکتر هاشمی ضمن بازدید از بخش های ICUجراحی قلب، CCU، اورولوژی، جراحی عمومی و داخلی و عیادت و دلجویی از بیماران و همراهان ایشان نحوه ارائه خدمات درمانی و رضایت مندی بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

 

وی درادامه ضمن حضور در بخش آنژیوگرافی قلب بر بالین بیمار دچار سکته حاد قلبی، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات آنژیوگرافی قلبی ( PPCI) به بیمار قرار گرفت؛ و ارائه خدمات مذکور را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

در ادامه نشستی با حضور دکتر هاشمی، ریاست دانشگاه و هیات همراه و مسئولین بیمارستان بمنظور بررسی و جمع بندی این بازدید تشکیل شد.

 

دکتر هاشمی در این نشست از  زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و مسوولان و پرسنل این بیمارستان قدردانی و  وضعیت بیمارستان را رضایت بخش ارزیابی کرد و بر لزوم توسعه فضاهای درمانی بیمارستان با همکاری سایر ارگان های ذیربط تاکید کرد.

 

در خاتمه وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد با اتکاء به خداوند متعال و تلاش همه جانبه مسوولان و کارکنان، شاهد ارتقای روزافزون این مرکز باشیم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33344
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست