×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/06/30 - 11:44
  • بازدید : 1883
  • تعداد بازدید : 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع) / تسهیل فرایند ارجاع بیماران عامل مهم در کاهش ماندگاری و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شامگاه سه شنبه 31 شهریور ماه مصادف با عید غدیر از بیمارستان امام حسین (ع) بطور سرزده بازدید کردند

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان امام حسین (ع)

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شامگاه سه شنبه 31 شهریور ماه مصادف با عید غدیر از بیمارستان امام حسین (ع) بطور سرزده بازدید کردند.

 

در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت خدمت رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه در ایام تعطیل صورت گرفت، دکتر امیر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و دکتر فرجی سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت نیز حضور داشتند.

 

معاون درمان در این بازدید ضمن تبریک عید غدیر به پرسنل و دلجویی از بیماران در بازدید از  بخش اورژانس موارد تعیین تکلیف بیماران زیر 6 ساعت، بررسی علل ماندگاری بیماران بالای 12 ساعت، حضور پرسنل خوشامدگو، تریاژ 24 ساعته،Fast track ، حضور شبانه روزی مددکار اورژانس و حضور دستیاران ارشد کشیک را در جهت ارتقاء خدمت رسانی مورد بررسی قرار داد.

 

 دکتر رحمانی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین (ع) یکی از پرازدحام ترین بیمارستان های تابعه دانشگاه از نظر تعداد و تنوع بیمار می باشد، ارجاع بیماران به سایر مراکز از جمله بیمارستان اختر را یکی از راهکارهای کاهش ماندگاری بیماران عنوان کرد.

 

وی تسهیل فرایند ارجاع بیماران را عاملی مهم در کاهش ماندگاری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین به بیمارستان ها دانست.

 

معاون درمان دانشگاه در بازدید از اتاق عمل و بخش NICUبا تاکید بر رعایت مسائل ایمنی بیمارخاطرنشان کرد: مراقب باشیم تا هیچگاه انجام اقدامات اولیه و به ظاهر ساده ولی در عین حال مهم و زیربنایی به دلیل تکراری بودن از حساسیت لازم آن کاسته نشود؛ که این مساله موجب غفلت و بروز حادثه های جبران ناپذیر می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 36352
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست