×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/07 - 15:18
  • بازدید : 1048
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی حوزه درمان از بیمارستان کودکان مفید در شب عزاداری امام حسین (ع)

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در شامگاه پنج شنبه 6 مهرماه بطور سرزده ازبیمارستان کودکان مفید بازدید کرد

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی حوزه درمان از بیمارستان کودکان مفید

روابط عمومی معاونت درمان:  دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه درشامگاه پنج شنبه 6 مهرماه مصادف با شب هفتم ایام سوگواری امام حسین (ع) بطور سرزده از اورژانس بیمارستان کودکان مفید بازدید کرد.

 

در این بازدید که دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و دکتر جنتی مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان نیز حضور داشتند، معاون درمان دانشگاه با حضور در بخش های اورژانس و ویژه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، با بررسی پرونده های بیماران از نزدیک روند رسیدگی به درمان و نحوه ارائه خدمت به بیماران را مورد بررسی قرار داد.

 

گفتنی است در بازدید مذکور از بخش اورژانس موارد تریاژ 24 ساعته، تعیین تکلیف بیماران زیر 6 ساعت، بررسی علل ماندگاری بیماران بالای 12 ساعت، ویزیت بیماران توسط متخصصین مقیم و رضایتمندی بیماران و همراهان ایشان توسط معاون درمان مورد بررسی قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است بازدید های سرزده معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی حوزه درمان در ایام تعطیل به منظور بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه در این ایام انجام می شود، که در شب های آتی بیمارستان های تابعه دانشگاه مورد بازدید قرار می گیرند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 52032
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست