×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/28 - 12:03
  • بازدید : 1272
  • تعداد بازدید : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان دانشگاه از روند ساخت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز یکشنبه 27 فرودین ماه از روند ساخت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) دماوند بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز یکشنبه 27 فرودین ماه از روند ساخت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) دماوند بازدید کرد.

 

در این بازدید که دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر یثربی معاون اجرایی معاونت درمان، دکتر رضایی مشاور معاون درمان، هیات امنای بیمارستان، رییس و مدیر بیمارستان نیز حضور داشتند؛ دکتر رحمانی ضمن تشکر از زحمات مسئولین بیمارستان و حمایت های مردمی،  پیشرفت ساخت و ساز بیمارستان را مثبت ارزیابی کرد.

 

دکتر رحمانی گفت: با افتتاح بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) و وجود بیمارستان سوم شعبان دماوند، علاوه بر افزایش سطح خدمات درمانی در شهرستان و مناطق همجوار، ارجاع بیماران  به شهر تهران کاهش می یابد.

 

معاون درمان دانشگاه مهمترین عامل در به نتیجه رسیدن امور محوله را پیگیری و جدیت دانست و افزود: رییس و معاونین دانشگاه با جدیت پیگیر اتمام ساخت و تجهیز این بیمارستان در حداقل زمان ممکن هستند و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

 

دکتر گردان رییس بیمارستان نیز از حمایت های بی دریغ وزارت بهداشت، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین مردم شهرستان که با جدیت و حمایت های همیشگی حامی مهمی برای دانشگاه هستند، تشکر و قدردانی کرد.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در خاتمه این بازدید، در نشستی با اعضاء هیات امنا و مسئولین بیمارستان خاطرنشان کرد: حوزه معاونت درمان، تمام تلاش خود را در تسریع و تسهیل فرایندهای اداری و رفع موانع احتمالی در افتتاح سریع بیمارستان انجام می دهد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44956
کلید واژه

تصویر

بازدید معاون درمان دانشگاه از روند ساخت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست