×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/11/10 - 14:56
  • بازدید : 1322
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان دانشگاه از مرکز مراقبتهای بیمارستانی در منزل مراکز پزشکی امام حسین(ع) و شهدای تجریش

دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه چهارشنبه هفتم بهمن ماه از مرکز مراقبت های بیمارستانی در منزل مراکز پزشکی شهدای تجریش و امام حسین(ع) بازدید کرد.

بازدید معاون درمان دانشگاه از مرکز مراقبتهای بیمارستانی در منزل مراکز پزشکی امام حسین(ع) و شهدای تجر

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه چهارشنبه هفتم بهمن ماه از مرکز مراقبت های بیمارستانی در منزل مراکز پزشکی شهدای تجریش و امام حسین(ع) بازدید کرد.

دکتر رحمانی در حاشیه این بازدید درخصوص راه اندازی مرکز مراقبتهای بیمارستانی در منزل گفت: در حال حاضر در هر یک از دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در پایتخت؛ دو بیمارستان نسبت به راه اندازی مرکز مراقبتهای بیمارستانی در منزل اقدام کرده اند که ظرف مدت 6 ماه باید تعداد 200 بیمار در منزل را تحت پوشش قرار دهند تا از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به خدمت رسانی این مراکز از بهمن ماه در بیمارستان های تعیین شده اظهار داشت: تعدادی از شرکت های خدماتی بالینی و پرستاری مورد تایید، با توجه به دستور پزشک معالج اقدامات لازم مورد نیاز بیمار از قبیل مراقبت های پزشکی، پرستاری و ... را در منزل به بیمار ارایه می دهند .

وی تاکید کرد: این اقدامات بصورت شبانه روزی از دفاتر راه اندازی شده در بیمارستانها کنترل می شود و دفاتر مستقر در بیمارستان بصورت 24 ساعته پاسخگوی بیماران هستند.

دکتر رحمانی درخصوص هزینه های این طرح مراقبتی گفت: افرادی که در این طرح تحت مراقبت قرار می گیرند بعنوان بیمار بستری تلقی می شوند، بنابراین برای خدماتی که در منزل به آنها ارایه می شود مبلغ اضافی دریافت نخواهد شد و تامین کلیه تجهیزات نیز با هماهنگی بیمارستان و از طریق شرکت های طرف قرارداد انجام خواهد شد.

دکتر رحمانی در این بازدیدها از بخش تازه تاسیس NICUبیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد و به بررسی مشکلات موجود در ادامه ساخت بخشNICUبیمارستان امام حسین(ع) پرداخت.

گفتنی است در این بازدید دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان، دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر فرجی مشاور معاون درمان در حوزه مراقبت های بیمارستانی در منزل، روسا و مدیران بیمارستانی و مسوولان دفاتر مراقبت های بیمارستانی در منزل نیز دکتر رحمانی را همراهی می کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 28182
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست