×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/01 - 22:19
  • بازدید : 1140
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان های تابعه دانشگاه

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز سه شنبه 1 اسفندماه مصادف با شهادت دخت نبی اکرم (ص) از بیمارستان های تابعه دانشگاه بازدید کرد

بازدید سرزده معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان های تابعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز سه شنبه 1 اسفندماه مصادف با شهادت دخت نبی اکرم (ص) از بیمارستان های تابعه دانشگاه بازدید کرد.

 

در این بازدید که دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و مهندس محمودی مشاور معاون درمان، دکتر رضایی رئیس اداره بودجه و اعتبار و دکتر کلانتری رئیس اداره تعالی بالینی و بیمارستان وزارت بهداشت حضور داشتند، بیمارستان های شهید مفتح ورامین، شهید ستاری پیشوا، زعیم پاکدشت، شهدای پاکدشت، مهدیه و شهدای گمنام مورد بازدید قرار گرفتند.

 

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و عیادت از بیماران بستری و گفتگو با پرسنل بخش های بیمارستانی، وضعیت تجهیزاتی و درمانی مراکز درمانی را با حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان، روسا، مدیران و مسئولین بیمارستانی مورد بررسی قرار داد.

 

دکتر جان بابایی با حضور در بیمارستان شهرستان های ورامین، پیشوا و پاکدشت، با اشاره به توان بیمارستان ها در ارائه خدمات درمانی ویژه، بر توزیع مناسب خدمات درمانی در بیمارستان های همجوار تاکید کرد. و حمایت این معاونت را در تجهیز و تامین نیروی درمانی و تسریع در افتتاح بیمارستان شهید ستاری پیشوا اعلام کرد

 

وی در بازدید از بیمارستان شهدای گمنام با ابراز رضایتمندی از بهسازی فضاهای درمانی در بیمارستان های دانشگاه خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، وزارت بهداشت پشتیبان دانشگاه هاست؛ ولی نباید از توان بخش خصوصی غافل شد.

 

دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه نیز با اشاره به توجه رئیس دانشگاه و معاونت درمان بر توسعه خدمات درمانی در شهرستان های تابعه و تاثیر این امر بر کاهش مراجعات به شهر تهران، از معاونت های درمان وزارت و دانشگاه ها بعنوان حامی اصلی مراکز درمانی یاد کرد.

 

همچنین معاون درمان وزارت بهداشت به همراه هیات همراه و دکتر میرهاشمی در بیمارستان اکبرآبادی -که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است، حضور یافت، و ضمن بازدید از بخش های بیمارستان، در نشستی با مدیر درمان معاونت درمان، مدیران حوزه معاونت و رئیس، مدیران و تعدادی از اعضا هیات علمی این بیمارستان پیرامون مواردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 58499
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست