×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/01/02 - 15:20
  • بازدید : 1617
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه از مراکز خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان های فیروزکوه و دماوند

معاون درمان، هیات همراه و مسئولان شبکه های بهداشت شهرستان های فیروزکوه و دماوند در دومین روز تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس های جاده ای بازدید کردند

بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه از مراکز خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان فیروزکوه

روابط عمومی معاونت درمان: معاون درمان، معاون فنی، مشاور معاون درمان، رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه و مسئولان شبکه های بهداشت شهرستان های فیروزکوه و دماوند در دومین روز تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس های جاده ای بازدید کردند.

 

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در بیمارستان های امام خمینی (ره) فیروزکوه و فاطمه زهرا (س) دماوند ضمن دیدار با کارکنان این مراکز و تبریک سال جدید در جریان ارائه خدمات ویژه در ایام نوروز به شهروندان و مسافرین نوروزی قرار گرفت

 

دکتر میرهاشمی با عیادت از بیماران بستری در بخش ها، از بخش های جراحی، بستری، CCU، ICU، اطفال، زنان بازدید کرد.

معاون درمان و هیأت همراه همچنین از شبکه بهداشت، درمانگاه و پایگاه سلامت 115 شهرستان فیروزکوه و دماوند نیز بازدید کردند. و ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی، بر ارائه خدمات مناسب در ایام تعطیل تأکید کرد. گفتگو و دیدار صمیمی با کارکنان این مراکز، پایان بخش این بازدید بود.

 

همجنین کارشناسان حوزه معاونت درمان نیز از بیمارستان های مدرس و کودکان مفید، درمانگاه دندانپزشکی بهفر و درمانگاه عمومی اختیاریه بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59820
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست