×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/01/10 - 09:55
  • بازدید : 2159
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید های نوروزی ریاست دانشگاه به همراه معاون درمان از مراکز درمانی تابعه در ایام نوروز

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر پیوندی رئیس دانشگاه به همراه دکتر یاوری معاون درمان در ایام نوروز از بیمارستانهای تابعه دانشگاه و پایگاههای اورژانس بین جاده ای بازدید کرد.

بازدید های نوروزی ریاست دانشگاه به همراه معاون درمان از مراکز درمانی تابعه

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر پیوندی رئیس دانشگاه به همراه دکتر یاوری معاون درمان در ایام نوروز ازبیمارستانهای تابعه دانشگاه و پایگاههای اورژانس بین جاده ای بازدید کرد.

در روزهای آغازین از سال جدید دکتر پیوندی رییس دانشگاه به همراه دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه از بخشهای مختلف بیمارستان های تابعه در شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پاکدشت و ورامین و همچنین بیمارستان های لقمان حکیم، مهدیه و طالقانی بازدید کرد.

ریاست دانشگاه در این بازدید ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت از نزدیک با پرسنل به گفتگو پرداخت و از فعالیتهای ارزشمند پرسنل در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.

دکتر پیوندی ضمن حضور در بیمارستان مذکور بخشهای مختلف را مورد بازدید قرار داد. وی ضمن تبریک سال نو و گفتگو با کارکنان این بیمارستان از تلاشهای بی شائبه آنان در راستای ارایه خدمت به بیماران و مسافران نوروزی قدردانی کرد.

ریاست دانشگاه در این بازدیدها از بیماران بستری در بخشها نیز دلجویی و عیادت کرد و ضمن تبریک سال نو برای آنان سلامتی و تندرستی آرزو کرد.

همچنین دکتر پیوندی از پایگاههای اورژانس بین جاده ای شبکه بهداشت و درمان مراکز تابعه بازدید بعمل آورد و ضمن تبریک سال نو به  پرسنل این پایگاهها از تلاشهای آنان قدردانی کرد .

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 9135
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست