×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/10/11 - 15:12
  • بازدید : 2304
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در راستای استاندارهای اعتبار بخشی

تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز چهارشنبه 8 دی ماه از بخش های مختلف بیمارستان مسیح دانشوری در راستای پیاده سازی استاندارهای اعتباربخشی بازدید کردند

بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در راستای استاندارهای اعتبار بخشی

روابط عمومی معاونت درمان: تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز چهارشنبه 8 دی ماه از بخش های مختلف بیمارستان مسیح دانشوری در راستای پیاده سازی استاندارهای اعتباربخشی بازدید کردند.

 

تیم کارشناسی به سرپرستی دکتر معززی معاون فنی و دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه، در بازدید از مرکز آموزشی پزشکی و درمانی مسیح دانشوری چگونگی پیاده سازی استاندارهای اعتباربخشی در این مرکز و مسائل مربوط به آن را مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر معززی هدف از بازدیدهای مذکور را بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: این بازدیدها در شیفت صبح و با همراهی گروه های تخصصی هر قسمت از بیمارستان صورت می گیرد تا نقاط قوت و ضعف آن بیمارستان مورد بررسی قرار گیرد؛ تا درجهت رفع مشکلات در تحقق استاندارهای اعتباربخشی گام های موثری برداشته شود.

 

معاون فنی معاونت درمان گفت: انجام پیوند ریه با تعداد بالا، اعمال برونکوسکوپی، مرکز ریفرال بیماریهای ریوی و غیره و همچنین تلاش های بی دریغ استاد ولایتی موجب شده است تا بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در میان بیمارستانهای کشور در جایگاهی ویژه یی قرار گیرد.

 

دکتر حاجی قاسمعلی نیز با اشاره به اینکه تاکنون 9 بیمارستان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است گفت: امیدواریم با بازرسی های دقیق و کارشناسی و انجام مشاوره های دقیق بتوانیم در سال آینده با برنامه ریزی های دقیق و علمی گام های موثرتری را در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات درمانی برداریم.

 

در خاتمه بازدید، در نشست هیات ویژه اعزامی معاونت درمان و مسئولان بیمارستان، نتیجه بازدید از بخش ها، اورژانس، پذیرش ،تجهیزات پزشکی ، انبار مواد غذایی، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه ها و ...  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است دکتر جماعتی قائم مقام ریاست مرکز، دکتر ورهرام مدیر بیمارستان، دکتر پژهان معاون درمان، شیرین اسماعیلی مدیر پرستاری، رحیم روزبهانی مسئول حراست و مسعود سلطانی فرد رئیس امور اداری و برخی از مسئولین ذیربط بیمارستان هیات اعزامی معاونت درمان را همراهی کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 40777
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست