×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/20 - 09:08
  • بازدید : 53
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در نشست با مدیران سازمان تامین اجتماعی:

با همکاری بین سازمانی میتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم

آغاز برنامه حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی براساس برنامه ششم سند توسعه کشور در برخی از مراکز درمانی و عده یی از بیماران با مشکلاتی همراه است؛ از این رو معاونت درمان دانشگاه بعنوان متولی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی در نشستی با مدیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران این مشکلات را بررسی کردند

با همکاری بین سازمانی میتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم

آغاز برنامه حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی براساس برنامه ششم سند توسعه کشور در برخی از مراکز درمانی و عده یی از بیماران با مشکلاتی همراه است؛ از این رو معاونت درمان دانشگاه بعنوان متولی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی در نشستی با مدیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران این مشکلات را بررسی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این نشست با حضور دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه، دکتر داریوش پناهی زاده مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر اهوازی معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی، دکتر بهرام چوبان معاون فنی حوزه درمان، دکتر فریبا ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار، جمعی از میدران ستادی معاونت درمان و توسعه منابع دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی و حضور مجازی روسای بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه تشکیل شد.

 

دکتر میرهاشمی در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش جدی این سازمان در اجرای این طرح ملی قدردانی کرد؛ و اظهار داشت: یقینا تغییر هر رفتاری نیازمند تغییر نگرش است. و با همکاری و همراهی بیشتر بین سازمانی و همچنین توجه به مبحث آموزش کارکنان و پزشکان در اولین گام می بایست این تغییر مثبت را در مجریان این برنامه نهادینه کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: یقینا ما در اجرای زیرساخت های فنی مشکلاتی داریم. اما می بایست با شناسایی سریع مشکلات، بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و اقدام سریع و به موقع از امکانات و ذخایر مالی این مشکلات را برطرف کنیم، که این امر موجب اعتماد سازی مردم و ایجاد رضایت در ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز کشورمان است.

 

معاون درمان دانشگاه، وسعت و پراکندگی زیاد محدوده جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه، کمبود امکانات زیرساختی در برخی مراکز درمانی شهرستان ها، برخی مشکلات سامانه یی و عدم هماهنگی سامانه تامین اجتماعی با سامانه مدیریت بیمارستانی دانشگاه را از مهمترین مشکلات عنوان کرد، که خواستار همکاری بیشتر در زمینه های کارشناسی و مالی از سوی سازمان تامین اجتماعی شد.

 

دکتر پناهی زاده نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری مناسب وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، اجرای این برنامه را اتفاق بزرگی برای سلامت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 50 درصد فرایند نسخه نویسی در مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در استان تهران و 77 بیمارستان در سطح کشور بصورت الکترونیکی است. و نزدیک به 70 درصد مشکلات شناسایی و رفع شده است.

 

وی بر تامین مالی و غیرمالی برخی از زیرساخت های لازم قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نظر محدوده جغرافیایی بزرگترین دانشگاه در سطح استان تهران است؛ و ما در مجموعه سازمان تامین اجتماعی تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و به موقع برنامه با دانشگاه انجام خواهیم داد.

 

گفتنی است در این نشست علاوه بر بیان مشکلات جمع آوری شده بیمارستان ها توسط کارشناس معاونت درمان، روسای بیمارستان ها بصورت مجازی مشکلات خود را مطرح و پاسخ های لازم را از سوی مسئولین دریافت کردند.

 

همچنین مقرر شد با توجه به پایان سال و کاهش برخی از خدمات درمانی، با اقدام بر تسریع رفع موانع، تا پایان اردیبهشت ماه 1400 طرح بصورت کامل و بدون نقص اجرایی شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102728
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست