×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/03/05 - 17:06
  • بازدید : 94
  • تعداد بازدید : 92
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر پرستاری دانشگاه در نشست سوپروایزرهای بالینی:

بخش های اتاق عمل، ویژه و بخش منتخب داخلی و جراحی در اولویت برنامه ریزی قرار گرفتند

مدیر پرستاری دانشگاه در نشست هماهنگی با سوپروایزرهای بالینی از اولویت بخش های اتاق عمل، ویژه و یک بخش منتخب داخلی یا جراحی در برنامه ریزی های سال جاری خبر داد

بخش های اتاق عمل، ویژه و بخش منتخب داخلی و جراحی در اولویت برنامه ریزی قرار گرفتند

مدیر پرستاری دانشگاه در نشست هماهنگی با سوپروایزرهای بالینی از اولویت بخش های اتاق عمل، ویژه و یک بخش منتخب داخلی یا جراحی در برنامه ریزی های سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه با اشاره به جایگاه مهم  نظارتی و آموزشی همکاران سوپروایزر به ویژه در دوران پاندمی کوید – 19، از زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان تشکر و قدردانی کرد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه اظهار داشت: با توجه به اولویت و اهمیت ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری در حفظ ایمنی بیماران و کارکنان پرستاری، اولویت برنامه عملیاتی 1401 مدیریت پرستاری دانشگاه  بر روی بخش های اتاق عمل، بخش ویژه ( آی سی یو )  و یک بخش منتخب داخلی یا جراحی برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اهمیت نظارت به بخش های اورژانس و سایر بخش های بیمارستان همانند سابق پابرجاست، و این برنامه ریزی بر اساس چالش های مشاهده شده در بازدیدهای کارشناسان مدیریت پرستاری و میزان اهمیت آن درکنترل عفونت و ایمنی بیمار است.

 

مدیر پرستاری دانشگاه در خاتمه یادآور شد: بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی در سال جاری و جلسات با سرپرستاران بخش های فوق و نظارت مستمر همکاران دفتر پرستاری، تلاش برای دستیابی به اهداف حوزه پرستاری یک اولویت است. 

 

سپس کارشناسان مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به ارائه خلاصه گزارشی از عملکرد و اقدامات معاونت پرستاری دانشگاه در پیگیری مطالبات همکاران، چالش ها و مشکلات مراکز درمانی بر اساس گزارش بازدیدهای سطوح مختلف در یکسال گذشته پرداختند.

 

در این جلسه با ارائه برنامه عملیاتی مدیریت پرستاری دانشگاه جهت سال  1401 مقرر شد سرپرستاران و سوپروایزرهای آموزشی و کنترل عفونت برای کادر پرستاری و پرسنل بخش های بیمارستانی دوره آموزشی برنامه ریزی کنند. و چک لیست های نظارتی بخش ها  بین همکاران سوپروایزر و سرپرستاران تقسیم و کلیه همکاران در اجرای برنامه عملیاتی مشارکت فعال و پویا داشته باشند.

 

همچنین مقرر شد در جلسات فصلی همکاران سوپروایزر در معاونت درمان دانشگاه، چالش بخش های فوق بر اساس نتایج جلسات و گزارش بازدیدها مطرح شود و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با تغییر چک لیست ها  به این مدیریت ارسال کنند.

 

گفتنی است جلسه هماهنگی با سوپروایزرهای بالینی به همت مدیریت پرستاری دانشگاه و با حضور کارشناسان مدیریت پرستاری و سوپروایزرهای ارشد بیمارستان های دانشگاهی در معاونت درمان تشکیل شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 117076
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست