×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/11/30 - 14:26
  • بازدید : 515
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

بخش پزشکی هسته یی در بیمارستان امام حسین (ع) آماده خدمت رسانی به بیماران است

با تلاش ها و پیگیری های معاونت درمان و مدیران بیمارستانی، خدمات بخش پزشکی هسته یی در بیمارستان امام حسین (ع) با حضور پزشکان متخصص فعال شد

بخش پزشکی هسته یی در بیمارستان امام حسین (ع) آماده خدمت رسانی به بیماران است

روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی: با تلاش ها و پیگیری های معاونت درمان و مدیران بیمارستانی، خدمات بخش پزشکی هسته یی در بیمارستان امام حسین (ع) با حضور پزشکان متخصص فعال شد.

 

بخش پزشکی هسته یی بیمارستان امام حسین (ع) که از سال 95 به بخش خصوصی واگذار شده است؛ نزدیک به هفت ماه به دلیل عدم توانایی و تمایل شرکت طرف قرارداد تعطیل شد. و اداره نظارت بر موسسات پرتوپزشکی معاونت درمان با حمایت های دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و همکاری رئیس و مدیریت بیمارستان امام حسین (ع)، اقدامات لازم برای شناسایی و معرفی شرکت ها و افراد واجد شرایط و انتخاب پیمانکار جدید انجام شد.

 

داریوش صمدی رئیس اداره نظارت بر موسسات پرتوپزشکی در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه با اشاره به تلاش حوزه درمان و بیمارستان در بهبود سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستانی و افزایش رضایتمندی بیماران، تاثیر بخش پزشکی هسته یی بعنوان یک خدمت پاراکلینیکی در تسهیل فرایند درمان و جلوگیری از انتقال بیماران بستری به دیگر مراکز درمانی و همچنین جلوگیری از سردرگمی بیماران سرپایی را مهم دانست.

 

وی افزود: با انتخاب و تایید شرکت جدید، اقدامات عمرانی برای بازسازی کامل فضای فیزیکی این بخش توسط پیمانکار انجام شد. و بخش با وضعیت مناسب از نظر فضای فیزیکی و تجهیزاتی به بهره برداری مجدد رسید.

 

رئیس اداره نظارت بر موسسات پرتوپزشکی اظهار داشت: بخش مذکور در هفت روز هفته در نوبت های صبح و عصر و با حضور 3 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه در حوزه پزشکی هسته یی در حال خدمت رسانی به بیماران است.

 

بدیهی است بیماران نیازمند به ارائه خدمات پزشکی هسته یی از قبیل خدمات قابل ارائه در این واحد شامل : اسکن قلب به روش Spect، gated spectو viability، اسکن استخوان تمام بدن با spect  ، پرفیوژن ریه ، تیروئید و پاراتیروئید، DMSA، DTPAبا کاپتوپریل و GFR، دیوتیکول مکل ، هایدا، کبد و طحال، اسکن فک، اسکن رنیوم یا ساماریوم ، اسکن RBC، اسکن طحال ، MIBG، غدد بزاقی، مجاری و غدد لنفاوی، مغز با spect ، ید mci، سیسترنوگرافی و اوکتروتاید، می توانند با تعیین وقت قبلی به این مرکز مراجعه نمایند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 88936
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست