×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 12:38
  • بازدید : 177
  • تعداد بازدید : 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان :

برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف و غیرمجاز

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای بهبود کیفیت خدمات درمانی و تضمین ایمنی بیماران و مراجعین، برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف یا غیرمجاز را در دستور کار قرار داد

برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف و غیرمجاز

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای بهبود کیفیت خدمات درمانی و تضمین ایمنی بیماران و مراجعین، برخورد قاطع با مراکز درمانی متخلف یا غیرمجاز را در دستور کار قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمدحسین سالاریان زاده مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه، نظارت بر مراکز درمانی را در جلوگیری از فعالیت افراد پزشک نما و بروز تخلفات خواسته یا ناخواسته درمانی و متعاقب آن بهبود خدمات درمانی بسیار مهم و جدی خواند.

 

مدیریت نظارت و اعتباربخشی اظهار داشت: در راستای بازدیدهای نظارتی، در روز پنجشنبه 26 آبان ماه با دستور مقام قضائی یک مرکز درمانی بدلیل تخلف از مقررات و فعالیت فرد غیرمجاز در امور پزشکی در محله پاسداران پلمپ شد.

 

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی بصورت روزانه توسط تیم های کارشناسی حوزه درمان از مراکز درمانی اعلام شده از سوی سامانه نظارتی 190 و دیگر مراجع ذی صلاح و همچنین بازدیدهای برنامه ریزی شده این معاونت انجام می شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 122902
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست