×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/08 - 10:36
  • بازدید : 1003
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی راه اندازی سیستم یکپارچه نوبت دهی بیمارستان های تابعه با حضور معاون درمان دانشگاه

سیستم یکپارچه نوبت دهی از آذرماه سال گذشته با راه اندازی در بیمارستان ها مفتح ورامین، کودکان مفید، اختر، مهدیه و آیت اله طالقانی بصورت ازمایشی فعال شد؛ به همین منظور برای توسعه سیستم در سطح بیمارستان های تابعه نشستی با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه تشکیل شد

بررسی راه اندازی سیستم یکپارچه نوبت دهی بیمارستان های تابعه با حضور معاون درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: سیستم یکپارچه نوبت دهی از آذرماه سال گذشته با راه اندازی در بیمارستان ها مفتح ورامین، کودکان مفید، اختر، مهدیه و آیت اله طالقانی بصورت ازمایشی فعال شد؛ به همین منظور برای توسعه سیستم در سطح بیمارستان های تابعه نشستی با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه تشکیل شد.

 

دکتر میرهاشمی با اشاره به نقش سیستم نوبت دهی بعنوان یک منبع اطلاعاتی مناسب،  افزایش رضایتمندی بیماران و بهبود برنامه ریزی در ارائه خدمات بیمارستانی، بر راه اندازی سیستم مذکور در کلیه بیمارستان ها در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

 

دکتو نوربخش نیز هدف از تشکیل جلسه را طرح مشکلات مراکز راه اندازی شده و ابهامات سایر مراکز برای سیستمی کردن نوبت دهی بعنوان یکی از برنامه های عملیاتی حوزه درمان، تاکیدات رئیس دانشگاه و اولویت های کاری کمیته درآمد هزینه دانشگاه عنوان کرد.

 

در خاتمه پس از بحث و بررسی پیرامون موارد مطرح شده و بیان توضیحات شرکت منتخب و پاسخ به سوالات مدعوین؛ مقرر شد اقدامات لازم برای راه اندازی سیستم در کلیه بیمارستان ها تا پایان اردیبهشت ما انجام شود.

 

گفتنی است در این نشست که در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه برگزار شد، دکتر معززی معاون فنی، دکتر نوربخش مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی، دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار معاونت درمان، کارشناسان مدیریت بهره وری دانشگاه و معاونت درمان و مسئولین شرکت طرف قرار داد با دانشگاه حضور داشتند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61326
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست